PC Help Forum
Niet ingelogd [inloggen - Registreer]
Ga naar beneden

» Handige Downloads

» Sponsors

» Zoeken
[ Geavanceerd Zoeken ]

» Praktische Zaken

» Nieuws en Info sites
Yabnews

Printbare versie  
Auteur: onderwerp: druk????
Wgalien
Lid

Registreerde: 7-5-2014
lid Is Offline

[*] Gepost op 17-9-2017 op 20:31
druk????

Hoi

3 dagen geleden een vraag gesteld op mobiele apparaten en dan smartphones....nog geen antwoord gezien...is het zoooo druk op het forum?
Of zijn jullie boos op mij ofzo...ik wacht nog steeds op een antwoord.

gr Wim
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
Reinier
Super Administrator

Registreerde: 28-1-2012
Lid Is Online

Stemming: Lente..,nu graag nog iets warmer....

[*] Gepost op 18-9-2017 op 04:42

Indien er niemand is die een antwoord heeft op jouw vraag, dan krijg je ook geen antwoord, dat lijkt mij erg voor-de-hand liggend.
Aan een niets zeggende reactie waar je niets mee kunt zit je ook niet wachten lijkt mij..?

Overigens heeft elke helper op ons forum ook nog een privé-leven...zelf was ik gisteren van het middaguur tot half 8 wat sociale contacten aan het onderhouden, ook dat moet je bijhouden :yess
Wgalien
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 18-9-2017 op 08:27

Hoi Reinier

Ik ben ook niet kwaad ofzo hoor , het is al eerder voor gekomen dat een vraag van mij niet was opgemerkt vandaar mijn reactie. En nee op een nietszeggend antwoord zit ik niet te wachten en ja ook sociale contacten moeten in stand gehouden worden. Dan mijn excuses als het verkeerd gevallen is hoor.:b:

Wim
Reinier
Super Administrator

Lid Is Online

[*] Gepost op 18-9-2017 op 09:32

Het is niet verkeerd gevallen hoor, bij mij in elk geval niet maar ik merk te vaak dat er verschillende mensen op de forums vragen stellen die te weinig geduld hebben en liefst gisteren een antwoord hadden.
Zo werkt het helaas niet...geduld is een schone zaak...
Helaas is er geen mogelijkheid in de forum-software om een vraag als "gelezen" te markeren zodat de vragensteller kan zien dat de vraag er niet tussendoor geslipt is..
Ik heb overigens nog geen forum-software gezien die zo'n mogelijkheid wčl biedt...
Maar bij deze..ik hou meestal zelf een dag of 5 tot 7 aan, als er dan nog geen reactie is geweest, even een "bump" plaatsen... :b:
Wgalien
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 18-9-2017 op 09:41

Hoi Reinier

Bedankt voor je uitleg in deze. Bij een volgende vraag zal ik rekening houden met een paar dagen voor ik een antwoord kan krijgen, ik weet dat het soms even duurt hoor, maar tot nu toe wel alrijd een antwoord gekregen, ondanks een vertraging. Ik wens je nog een fijne dag verder.

Wim
Reinier
Super Administrator

Lid Is Online

[*] Gepost op 18-9-2017 op 13:50

Yep, dat klopt, dat is ook ons streven, zo snel mogelijk met een antwoord te komen maar dat lukt niet altijd.
Een aantal van ons zijn op vakantie nu de kids weer naar school zijn, de prijzen lager en het overal wat rustiger is.
Normaliter ga ik ook, nog voor de herfst, een weekje of 2 zon pakken maar door allelei lichamelijke problemen gaat dat dit jaar niet lukken helaas.
Het wordt dus voor mij een lange, donkere periode voor het weer voorjaar wordt..:Pukey:Pukey
Wgalien
Lid

lid Is Offline

[*] Gepost op 18-9-2017 op 14:46

Daarom heb ik er wel even gezegd dat ik wel altijd een antwoord heb gekregen. Een vakantie zit er sinds 2004 door bepaalde oorzaken ( die ik hier niet zal vertellen ) niet meer in. Ook nu is een vakantie niet mogelijk omdat het financieel gewoon niet gaat. Maar ik klaag verder nog niet omdat ik alles nog kan betalen maar niets overhoud. Maar dan wens ik dat jij jou lichamelijke problemen kunt overwinnen of laten verdwijnen zodat je alsnog de zon kunt opzoeken...ik wens je sterkte Reinier.

Hier mag ook een slotje op.
Reinier
Super Administrator

Lid Is Online

[*] Gepost op 18-9-2017 op 15:23

Bedankt voor e steun, ik heb de hoop nog niet opgegeven maar het wordt wel steeds minder...
Vooral blijven ademhalen, dat is belangrijk, de rest kun je toch niet veranderen, je moet het nemen zoals het komt :b:

Ga naar boven

Yabnews Wondernews