https://www.easyusenet.nl/nl/
Online marketing Groningen/
https://www.allekabels.nl/

Auteur Topic: Outlook2013 probleem met synchronisatie  (gelezen 430 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline shaolin

  • Lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Likes: +0/-0
  • Geslacht: Man
Outlook2013 probleem met synchronisatie
« Gepost op: woensdag 10 april 2019, 15:35:23 »
Hulp gevraagd
Mailontvangst in Outlook 2013 omgezet van lokaal naar cloud.
Bij webmail is dit goed gegaan, maar in Outlook zijn de mappen wel overgezet, maar de inhoud niet.
Er is een nieuwe lege map aangemaakt met de titel Problemen met synchronisatie (alleen op deze computer).
Daarnaast een extra mailadres aangemaakt die gelijk is aan het vorige adres, maar met de toevoeging (1).
Hoe dit probleem op te lossen?

Offline lucas

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 1095
  • Likes: +9/-6
Re: Outlook2013 probleem met synchronisatie
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 10 april 2019, 17:31:54 »
Heeft u outlook als backup in de cloud geplaatst :icon_confused:
Zo ja hoe heeft u dat gedaan. Zo nee wat is dan u bedoeling geweest ?

Offline shaolin

  • Lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Likes: +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Outlook2013 probleem met synchronisatie
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 11 april 2019, 14:36:47 »
Ik wil de mails van het betreffende mailadres in de cloud brengen. Ik heb daarvoor pop/smtp vervangen door imap/smtp. Ik heb de instructies van Outlook 2013 gevolgd, een ander adres is wel succesvol omgezet. Dus eerst pop/smtp verwijdert, dan nieuwe aangemaakt met imap/smtp.

 

https://www.kwf.nl/
https://www.alzheimer-nederland.nl/