Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Google Chrome beter vergeten...

Gestart door Reinier, donderdag 18 juni 2020, 14:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier

Dit is waarom ik een bloedhekel heb aan Google Chrome:

https://tweakers.net/nieuws/168642/spyware-campagne-gebruikte-70-malafide-chrome-extensies-met-32-miljoen-downloads.html

Google is gewoon laks wat betreft controle van extensies voor de Chrome webbrowser die voor download beschikbaar zijn, dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren.
Niet voor niets worden er zoveel problemen gemeld en vragen gesteld over Chrome op de div. computer-fora wereldwijd.
Nog afgezien van het feit dat Google zo'n beetje alles over je gedrag op internet verzamelt moet je deze browser gewoon niet willen.
Maar uiteindelijk beslis je zelf welke browser je gebruikt, maar onthoudt: een gewaarschuwd mens telt voor 2 !!

Gerrit

tja de zoveelste keer ellende met deze browser.......en je kan geen site openen of die bagger slaat je om de oren.
en dat had ik dus meteen in de gaten met de nieuwe browser van microsoft ook op deze meuk gebaseerd WW nam hij niet mee reclames vlogen je om de oren kortom bagger van de bovenste plank.
Amerikaanse spyware bagger nee houd het veilig op mijn FF met alle adblockers en WW gewoon onthouden een verademing dat nedscape

Hans


alex


Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

lucas

Eens een hopeloze browser die zo lek als een mandje is en alles over jouw verzameld  :redface:

SMF spam blocked by CleanTalk