Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Automatisch aanvullen 2010

Gestart door c@rl@D, vrijdag 12 juni 2020, 13:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerrit

 :icon_good: gelukkig ziet er allemaal goed uit temp een beetje hoog maar binnen de parameters.
kijk nu even op windows update voor update's
en dan nog eens kijken of uw email wel wil werken .
iets bleef hangen in uw systeem of het de email was kan ik niet constateren

c@rl@D

Up-date gedaan, outlook gecheckt, maar helaas automatisch aanvullen werk nog niet. Wat nu (ben weer even niet achter de betreffende PC)


Gerrit


c@rl@D

Ga ik morgen en maandag even uitvoeren, nader bericht volgt weer! Bedankt en fijn weekend

c@rl@D

Reinier; Deze oplossing had ik ook al geprobeerd. Maar als je alles afsluit en de volgende dag weer opstart, zijn alle adressen ook weer verdwenen.                                                       
Gerrit; Fix uitgevoerd, als bijlage het log.

Gerrit

mooi alles is hersteld en in goede werking volgens het log bestand.........klopt dat ook nu?

c@rl@D

Helaas niet. Automatisch aanvullen werk nog steeds niet.

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

c@rl@D

Had ik al bekeken en een aantal oplossingen geprobeerd, maar ik loop er nog een keer door heen, van de week. kom er weer op terug.

c@rl@D

Helaas alle opties voor Outlook 2010 doorlopen en geprobeerd, maar automatisch aanvullen werk nog niet. Wat nu

Reinier

Accounts en mail exporteren, Office-pakket verwijderen, register opschonen en het Office-pakket na een herstart van de computer opnieuw installeren..?

Gerrit

kijk in configuratiescherm software eigenschappen van office herstellen (rechtermuisknop)

c@rl@D

Gerrit; Office herstellen heb ik ook al gedaan.
Reinier; Ik was er al bang voor dat er een nieuwe installatie nodig zou zijn. Heb ik even een vraagje over het register opschonen, kan dat met CCcleaner? Wil je anders even een handleiding geven hoe ik veilig alles uit het register krijg? De rest lukt mij wel (accounts/mail  exporteren, officepakket verwijderen.) Dat registere opschonen hik ik een beetje tegenaan. Maar als CCcleaner het kan doen, dan weet ik wel hoe dat moet.

Reinier

#29
Het verwijderen van het Office-pakket kun je het beste doen met Revo Uninstaller  Freeware.
Kies voor de portable versie, die hoef je nl. niet te installeren.
Na opstarten het Office-pakket aanklikken en in het menu links op De-installeren klikken.
Er wordt dan eerst een systeem herstelpunt gemaakt ( moet systeemherstel wel ingeschakeld zijn uiteraard, standaard staat dat in Win 10 uit ! )
Als verwijdering klaar is krijg je een nieuw scherm en kun je zoeken naar restanten, kies hier voor grondig en klik OK.
Er verschijnt dan een overzicht van registersleutels die gevonden en reeds geselecteerd zijn.
Klik nu onder dat scherm op Verwijderen.
Scherm wat daarna komt hetzelfde v.w.b. mappen, klik Verwijderen.

Ter controle kun je nog Ccleaner gebruiken om het register na te lopen.
Zolang je niets aan de standaard instellingen ( hebt ) verandert is dat gewoon veilig.
Enige wat je hoeft te doen in in het linker menu op de icoon Register klikken, daarna op de blauwe knop Scannen op problemen.
Resultaat zie je als de scan klaar is.
Daarna klik je op de blauwe knop re-onder Geselecteerde problemen oplossen.
Je krijgt daarna een scherm met de vraag of je een backup van de wijzigingen wilt maken.
Kies JA en blader naar een map waar je die register-backup wilt opslaan ( ik kies altijd voor de installatie-map van Ccleaner in Program Files ).
Op deze manier kun je altijd terug naar de oude configuratie in het geval deze wijziging toch voor problemen zou zorgen.

Klik na bladeren naar de gekozen map op Opslaan.
Daarna in het scherm van Ccleaner op de knop Alle geselecteerde problemen oplossen ( li-onder ) en daarna op Sluiten.

Herhaal dit opschonen totdat er geen problemen meer gevonden worden.
Herstart de pc en start de nieuwe installatie van het Office-pakket.
Succes  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk