Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Firefox verwijderd cookies niet na afsluiten (wel zo in......

Gestart door GW, donderdag 27 december 2018, 11:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GW

Firefox verwijderd cookies niet na afsluiten (wel zo ingesteld dus). Iemand idee ?

Gerrit


GW



Reinier

Cookies automatisch verwijderen => klik ( Optie 4 : Kies hoe lang cookies bewaard mogen blijven )
Browser-cache automatisch verwijderen => klik

Gerrit


GW

Citaat van: Reinier op donderdag 03 januari 2019, 07:42:11
Cookies automatisch verwijderen => klik ( Optie 4 : Kies ...........
Ja, die heb ik dus zo ingesteld "tot Firefox wordt afgesloten, of i.d.). Maar sluit dagelijks af, of reken wekelijks, als ik fit wakker eens ben van mijn part. Maar cookies van 3 maanden terug staan er nog op.

GW

Ps Als nu zelf eigenlijk handmatig verwijder, blijven uitzonderingen dan ook staan? Vermoed van niet, probeer eens misschien als tijd/zin heb om opnieuw in te tikken. Brengt je bij de volgende vraag, misschien die lijs op te slaan. Nou ja, laat dan zo maar, wacht  antwoorden af. En bedankt voor de dusverre.


John

Best GW, kan u ook u probleem cq vraag cq opmerkingen wat duidelijker omschrijven, leest u aub eens terug wat u typt allemaal, van het meeste wat u terug typt kan ik geen brood bakken, ik snap niet wat u onderneemt als u advies krijgt :icon_confused: :icon_o_O:

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

GW

Net handmatig alles verwijderd, hoefde toch, ook o.a. hier (blijkbaar ook bij uitzonderingen ingevuld, als daardoor komt tenminste) niet opnieuw wachtwoord in te vullen. Dus opgelost. Was bang dat bewaren alleen werkte icm automatisch verwijderen, met handmatig me ook goed, scheelt wachtwoorden opnieuw invullen, waar meest om ging.


Uitgevonden dat cookies worden bewaard als je niet de sessie apart afsluit, maar dus meerdere tabbladen ineens dicht gooit (als ik goed begrijp). Voor wie misschien wat aan heeft: Open about:config in firefox bovenste venster, waarschuwing negeren (eigen risico), Dan Browser.sesionstore.privacy level zoeken, daar waarde veranderen in 0,1 of 2, welke wat precies doet geen idee, maar is in te stellen dat cookies ook worden verwijderd als hele sessie met meer tabbladen open ineens wordt gesloten, als ik half goed heb begrepen tenminste. Zoek nog 's uit misschien zelf wat beter, kan me redden met handmatig verwijderen, bedankt voor 't ...' oor. Doeg.

GW

Citaat van: John op zaterdag 05 januari 2019, 18:40:44
Best GW, kan u ook u probleem cq vraag cq opmerkingen wat duidelijker omschrijven, leest u aub eens terug wat u.............
Laat maar, ik ben er uit ondertussen, bedankt voor het willen helpen, maar deze kan dicht dus.

GW

Citaat van: Reinier op donderdag 03 januari 2019, 07:42:11.......itschakelen-websites-voorkeuren]klik[/url] ( Optie 4 : Kies hoe lang cookies bewaard mogen blijven )
Browser-cache automatisch verwijderen ........
Sorry, vergat reageren (voor wat uitmaakt), cache verwijderen ook eerder al gedaan (mbh tooltje).

SMF spam blocked by CleanTalk