Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Muis heeft vertraging

Gestart door thom212, zondag 17 december 2017, 14:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thom212

Hallo,

Eerder deze week heb ik een LG 4k monitor gekocht, alleen heb ik nu een vertraging met met mijn muis.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Mvg,

thom.

Reinier

Ik zie niet helemaal wat het gedrag van de muis te maken heeft met die 4K monitor..
Betekent dit dat je met je oude monitor dit probleem niet had..?
Over welke Windows-versie praten we..? en welke versie..? v 1703, v 1709...of een andere..?

thom212

Citaat van: Reinier op zondag 17 december 2017, 15:03:35
Ik zie niet helemaal wat het gedrag van de muis te maken heeft met die 4K monitor..
Betekent dit dat je met je oude monitor dit probleem niet had..?
Over welke Windows-versie praten we..? en welke versie..? v 1703, v 1709...of een andere..?

Klopt, hiervoor had ik een monitor waarmee ik dit probleem niet had, dit was dan ook geen 4k monitor en had zelfs nog geen hdmi aansluiting.
Ik draai op windows 10 home.
Versie zou ik niet weten, waar kan ik dat vinden?

Hans

Open je configuratiescherm dan systeembeheer kies systeeminformatie en daar staat het bovenaan.

Reinier

Zet ook een de link naar het Speccy hardware-overzicht in je volgende reactie.
Die link krijg je zo:
CiteerDownload en installeer Speccy en doe dan het volgende:
Citeer
Speccy-link hardware-overzicht : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ).
Klik daarna op "Bestand"=> "Publiceer" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht. Kopieer en plak deze link in je volgende bericht.

Vermeld ook even het merk, type en vermogen van je voeding, dat vindt je op de sticker op de zijkant van je voeding.


SMF spam blocked by CleanTalk