Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Programma def.Verwijderen

Gestart door Gees, maandag 19 maart 2018, 11:27:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gees

Ik ben gestopt met "Bullguard" maar mijn laptop en PC zitten vol met gegevens van deze beveiliging die ik niet kwijt kan raken. Ik word verwezen naar diverse andere mappen (om gek van te worden) Wie helpt mij met de beste oplossing.B.v.d.
:icon_confused:

lucas


Gees

Ik kreeg geen melding in mijn mail, heb het antwoord gevonden op de site. Bedankt en ga het uitproberen!

lucas

#3
Citaat van: Gees op maandag 19 maart 2018, 13:16:28
Ik kreeg geen melding in mijn mail, heb het antwoord gevonden op de site. Bedankt en ga het uitproberen!

Die komt alleen als je de notificatie aan zet. Onderstaande staat vermeld bij je account.

"Je wordt momenteel niet op de hoogte gehouden van reacties op topics.

Om op de hoogte gehouden te worden van reacties op een topic, klik je op de "Notificatie"-knop bij het lezen van de topic."

Gees

Ik probeer alle gegevens van BullGuard nu twee dagen te verwijderen maar het lijntje blijft steken.
Is dit normaal ?

Gerrit


Gees

Ik moest de veilige modus even googelen,(nooit eerder gebruikt) en kon het daarna een paar dagen terug zetten. Nu staat de Bullguard er weer in, en zal deze straks weer proberen er geheel eruit te halen. Dank voor uw reactie :icon_good:

Hans

Zet Bulguard er opnieuw op en gebruik daarna de verwijder tool die Lucas aan gaf.
Dus niet eerst handmatig dingen verwijderen want dan werkt die verwijder tool niet goed.

Gees

Bullguard is na Systeemherstel weer terug, en als ik de icoon aanklik dan zegt ie "Uw abonnement is verlopen". Voor de rest heb ik deze keer zelf niets verwijderd.
De BG verwijdering gaat niet over Windows 10, heeft dat er iets mee te maken ? 

Reinier

Nee, dat heeft er niks mee te maken, dat is voor alle Windows-versies vanaf Win7 praktisch gelijk.

Gees

Ok bedankt alle voor de info. Zal het weer proberen....( beetje bang geworden dat ik mijn laptop niet meer kan gebruiken door dat verwijderen ach ja 78 jaar)

Reinier

Geen probleem, we worden allemaal een dagje ouder...voor mij is het nog de vraag of ik de 70 haal...
Overigens is er vrij weinig risiko dat hierdoor de laptop onbruikbaar wordt hoor.
Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan dan bij deze het aanbod om dat te herstellen zodat de laptop weer bruikbaar is en wel zo snel mogelijk  :yess: :icon_good:

Gees

Ik mag het toch hopen dat u de zeventig en nog veeeel meer jaren erbij mag halen, en nog  :bedankt: voor de fijne reactie !
Groet van Gees

Reinier

Succes met de hernieuwde poging. :icon_good:
Mocht het toch niet lukken dan horen we dat graag, gaan we kijken wat er nog meer aan mogelijkheden is. :yess:

Gees

Hopelijk mag ik nog een reactie geven op dit draadje ? Het lukt mij nog steeds niet om dit programma geheel te verwijderen.
BullGuard support wil nu via een life chat het programma volledig op die manier verwijderen. Kan ik dat niet zelf doen bijgaand een schermafb. deze blijven problemen geven. Graag advies!

SMF spam blocked by CleanTalk