Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

(hoe aanmaken?)VPN in windows of extern? En welke?

Gestart door Kees, vrijdag 16 maart 2018, 11:44:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans

Staat onder het plaatje (kleine letters) op deze pagina https://nld.windscribe.com/upgrade
Zie ook mijn plaatje een paar berichten terug.

Veng

#16
Ah. Duidelijker kan het niet.
Ik lees echter ergens:
"We don't need to log IPs to see if you're sharing an account, nor is it even useful.

For example, if you have active 30 connection to 30 different servers and pushing a lot of data at the same time, you're probably sharing the account. That being said, we monitor extreme cases of abuse, like 150TB of data downloaded in a week period, with 300+ parallel connections. No way that's personal use.
"
Ik maak me dus nog geen zorgen.

Ik vraag me bij dit bericht af of er gebruikers zijn welke onderhands accounts doorverkopen. Dat ze dat willen blokkeren. Anders kan ik die grote getallen niet verklaren.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?

Kees

Bedankt voor de reacties en delen van VPN servers. Ik zat te googelen en kwam ik verschillende tegens. Ik kies in ieder geval voor om geen logs achter te houden tijdens het surfen.  :icon_good:

Maar dat Tor Browser..wel een hele aparte. Er wordt zelf een map aangemaakt op het bureaublad. En er is ook iets van proxyserver. Ik heb ook voor android geinstalleerd en daar moet je orfox installeren en dan orbot.

En de orbot ballon of uit achtig? notificatie (linksboven scherm) blijft aan.

Ik bedoel, dit is een heel ander wereld met Tor browser

Kees

Ik zat even tijdje met vpn te zoeken en vroeg me af, is PIA hetzelfde als EXPRESSVPN?

Het lijkt namelijk erop dat PIA alleen maar een extensie is? Wat is beter of maakt het niet veel verschil uit? Je bent toch anoniem?

Reinier

Over het algemeen kun je in VPN-aanbieders op 3 manieren een onderscheid maken:

       
  • snelheid van de verbinding en aanbod beschikbare servers
  • bijhouden van log-bestanden en gebruiksvoorwaarden
  • prijs
Er worden ook de VPN-wereld soms overnames gedaan, uitzoeken wie tot wie behoort is daarom niet echt eenvoudig.
PIA is o.a. te gebruiken als browser-extensie maar is niet "alleen maar" een extensie.

Overigens is surfen via de TOR-browser een kwestie van geduld hebben...heb dat zelf ooit ook wel eens geprobeerd, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar die was na een week alweer verwijderd.
Het opbouwen van de verbindingen ging mij te langzaam, het was niet de ervaring waar ik op zat te wachten.
Privacy is 1 ding, een pagina opvragen en daarna koffiezetten en ontbijten voor die geladen is, is een tweede en niet aan mij besteed.
Daarbij is ook TOR-browser te hacken en zijn ook via die browser je gegevens te achterhalen als is dat wel veeeeel moeilijker.

Hans

#20
Mijn advies gewoon PIA nemen en daarmee een land in de buurt kiezen Duitsland , Belgie,  Frankrijk kortom een land in west Europa je hebt dan weinig last van snelheid verlies, bij mij staat die bijna altijd op Nederland, ze houden geen logs bij en het is een van de goedkopere.

Kees


Kees

#22
Oke ik heb hem aangeschaft. Verbinding is met nederland en hij staat op groen. Hoe weet ik nu of hij aan staat in de browser?
oh wacht, in de pia website lees ik bovenaan in groene letters dat ik verbonden ben met pia?

Dus dit is al klaar dan? Handig!  :icon_good:

Nee toch niet? Hij staat weer op rood in de website van PIA en in de taakbalk staat dat ik groene verbinding heb


oh wacht, via speedtest zie ik andere plaatsnaam, en de server. Dus dit gaat automatisch! Vet!  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk