Hoofdmenu

print screen

Gestart door Herma, woensdag 21 februari 2018, 14:53:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herma

Als ik Alt+Print screen indruk (alleen screen van voorste beeld/venster!) komt rechtsonder de melding: "Item niet verzameld, verwijder items om meer ruimte beschikbaar te maken".  Normaliter kwam het in Dropbox in de map Schermafdrukken/Schermopname. Die mappen zijn leeg. :icon_confused: 

Als ik Windowsvlag+Printscreen(screen van hele beeld) gebruik staat het op de pc in: Deze pc- Afbeeldingen-Schermafdrukken (terwijl ook dan bovengenoemde melding rechtsonder verscheen).  Hoe kan ik die "items" verwijderen? 

Groet Herma

Reinier

Hoeveel schijfruimte heb je nog op je HDD...?
Wai in Dropbox staat, staat ook op je pc in de map Dropbox...

Herma

Genoeg ruimte (136 GB vrij, van 250 GB ). Op pc zie ik alle bestanden gewoon staan incl. de Mappen Schermafdrukken/Schermopnamen. In die laatste mappen zit echter niks.
Maar als ik bij Dropbox inlog zie ik al die bestanden niet staan. Hoe dat kan.....!! Eerst maar eens verder zoeken.

Herma

#3
Gelukkig, met een (blijkbaar) recenter mailadres ingelogd en mijn bestanden zijn weer zichtbaar.
De mappen Schermafdrukken en Screenshots blijven echter wel leeg.

Misschien toch iets met dat mailadres te maken....


Reinier

Zou ook eens naar de synchronisatie-instellingen van Dropbox kijken want er is een verschil tussen weergave op "deze computer" en wat je in Dropbox op het web ziet.
Deze Synchronisatie-instelling is het laatste tabblad in je Instellingen-scherm van Dropbox ( 1e regel daar ).

Herma

#5
Klembord leeggemaakt (https://www.techbout.com/clear-clipboard-in-windows-10-26155/).
Melding verschijnt niet meer! Bestanden ook weer zichtbaar: één account verwijders!
Met Windowstoets+PrtScr en met Ctrl+PrntScr komt het Screenshot in de map Schermafdruk/Schermopname.
Alt+PrntScr werkt nog niet.
Maar ik ben hier al blij mee.

Dank voor de hulp :icon_biggrin1:!

SMF spam blocked by CleanTalk