AppleMusic afspeellijst afbeeldingen wijzigen.

Gestart door PitrPaulus, vrijdag 15 maart 2024, 17:20:57

Vorige topic - Volgende topic

PitrPaulus

Goedendag,

Ik ben nieuw bij pchelpforum.
Heb deze post eerder gedaan maar niet in de goede rubriek. Sorry! Nu opnieuw hier gepost:

Apple Music Afspeellijsten hadden altijd 4 mooie afbeeldingen van de muziek die in de lijst stond. Die afbeeldingen pasten zich aan bij de wijzigende lijst
Na de update moet je nu zelf kiezen uit een saai soort hoes. Of slechts 1 foto gebruiken.

HOE kan ik het voor nieuwe lijsten weer naar het oude krijgen, met die 4 afbeeldingen?

Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet meer. 😥

Zie 2 bijlagen aub.

Alvast dank voor uw hulp. PitrPaulus.

John

Welkom hier PitrPaulus :icon_good: Ben helaas niet bekend met apple music, maar er loopt hier zeker iemand rond die je daarmee kan helpen, dus ff geduld, succes iig :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

PitrPaulus

Dank, John. k Wacht rustig af.
Goed Weekend! PitrPaulus.

Jurjen

Link

Klinkt als dit?
Google anders even, valt genoeg te vinden denk ik?
:read4:

PitrPaulus

Geweldig! Wat een TIP!
Dank je wel!

Ik heb er in het Nederlands op gezocht. En niets kunnen vinden.
Ik ga dit later vandaag lezen. HOOP iets te vinden.

BLIJ met je tip!!!!! 😃😀😄

PitrPaulus

k Heb de link gevolgd. Maar duidelijk wordt dat mijn probleem niet op te lossen is. Apple heeft gekozen voor een bepaald iets en dat kan helaas niet meer aangepast worden (zoals voorheen). Blijkt duidelijk uit de link naar dat forum.

Jammer.

EN toch ben ik BLIJ met jouw hulp want nu kan ik het zoeken stoppen. Geeft ook rust!

Thx. Groet!

Jurjen

Er wordt wel gezegd dat je de playlist moet dupliceren, ( dus kopiƫren ) dan krijg je nog een keer dezelfde afspeellijst.
maar dan kun je de andere verwijderen schijnt! dan zouden die 4 afbeeldingen weer terug moeten zijn.
Volgens mij werkt dit niet bij iedereen als ik dat zo lees..

Valt te proberen?
En anders is het inderdaad pech...  :nee2:

PitrPaulus

Yes. Deze tip, Jurjen, en veel meer zulks heb ik allemaal al uitgeprobeerd. Zonder succes.
Helaas.

Dank. Groet. P.

PitrPaulus

Ik postte deze net op een (Int.)Apple-Forum:

On the forum REDDIT I found the SOLUTION! And it works really GREAT!

Look here:

https://www.reddit.com/r/AppleMusic/comments/18jazz8/please_help_how_do_i_get_back_the_4_album/?rdt=63859

Further down you can see the solution!

GREAT!!!!

Greetings, PitrPaulus

SMF spam blocked by CleanTalk