Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Doorgebrande voeding

Gestart door Davidoffo, maandag 23 september 2019, 18:27:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Davidoffo

Ik voel me zo ontzettend stom..  :redface: ik heb even gegoogled en meerdere mensen gaven aan dat je voor die sata kabel gewoon wat harder moet drukken op je ssd/hdd. Voor mijn gevoel paste het echt niet en ik was bang dat ik de ingang kapot zou maken. Ik heb dus even doorgerukt en ja hoor.. hij klikte erin. Pc start nu ook weer netjes op. Misschien dat mijn oude kabels dan toch kapot zijn gegaan? Ik ben in ieder geval blij dat het zoiets stom was. Heel erg bedankt voor het meedenken!  :yay:

John

Okeeeee, veel plezier weer met je pc en prettig weekend verders :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Davidoffo

Citaat van: John op zaterdag 28 september 2019, 22:06:08
Okeeeee, veel plezier weer met je pc en prettig weekend verders :yess: :icon_good: :smokin:

Haha dankjewel, jij ook!  :icon_good:

Reinier

Mooi dat het allemaal gelukt is  :icon_good:
Bij nieuwe kabels is het bijna altijd zo dat je iets harder moet drukken, het gevoel dat je bang bent om iets te beschadigen is heel normaal, overkomt mij soms ook.
In elk geval heb je met deze voeding weer een paar mooie jaren voor de boeg dus veel plezier ermee  :icon_good:

Davidoffo

Citaat van: Reinier op zondag 29 september 2019, 08:27:16
Mooi dat het allemaal gelukt is  :icon_good:
Bij nieuwe kabels is het bijna altijd zo dat je iets harder moet drukken, het gevoel dat je bang bent om iets te beschadigen is heel normaal, overkomt mij soms ook.
In elk geval heb je met deze voeding weer een paar mooie jaren voor de boeg dus veel plezier ermee  :icon_good:

Het duurde iets langer dan gedacht, maar gekukkig is er geen andere hardware beschadigd. Deze voeding kan zeker weer even mee, bedankt!  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk