Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

d-schijf vol

Gestart door Wim1963, vrijdag 16 augustus 2019, 13:01:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wim1963

Goede middag


Ik heb twee vraagjes als ik mag.
1) Mijn vriendin krijgt steeds de melding op haar laptop dat haar d-schijf vol is. Zonet ben ik een kijkje gaan nemen en idd, er is nog maar 17,5 mb vrij op de d-schijf met een grootte van 285 GB. Doch ik heb altijd gehoord en gelezen dat je van de d-schijf moet afblijven. Maar wat dan als deze vol is?
Hopelijk kan iemand mij goed advies geven waarvoor op voorhand bedankt.

2) Zelf ben ik in het bezit van speelklavier en een speelmuis. Mijn muis doet enkel niet wat ik wil. Druk ik op het wieltje gaat de muziek op stil. Wil ik scrollen doet hij ook niet wat er van verwacht wordt. De muis heeft functies overgenomen blijkbaar van het klavier. Al vanalles geprobeerd, los gekoppeld en terug aangekoppeld, andere USB poort geprobeerd en nog steeds is het euvel niet verholpen.
Kan er iemand mij vertellen wat ik moet doen om dit euvel te verhelpen? Hartelijk bedankt op voorhand
Fijne dag toegewenst

Reinier

1)
Plaats eens een screenshot van schijfbeheer waarop die D-schijf te zien is...?
Met TreeSize Free kun je kijken in welke mappen op de D-schijf de meeste data zit, misschien daar eens opruiming houden..?

2)
Verwijder de muis uit Apparaatbeheer en start vervolgens de pc opnieuw op, de stuurprogramma's worden dan opnieuw geïnstalleerd.
Probleem opgelost of niet..?

SMF spam blocked by CleanTalk