Pc start en gaat 1 sec later weer uit

Gestart door Brent2, zaterdag 05 januari 2019, 00:52:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brent2

En met wat aan die pc de prullen heb ik een kabeltje losgetrokken herkent iemand dit en weet ook waar het op aangesloten moet worden
Zie foto's

Brent2

Citaat van: Brent2 op woensdag 09 januari 2019, 17:09:09
En met wat aan die pc de prullen heb ik een kabeltje losgetrokken herkent iemand dit en weet ook waar het op aangesloten moet worden
Zie foto's
Denk dat het aan de wifi kaart was verbonden maar er zijn 2 aansluitingen aan
Dus ik weet niet waar ik het zou moeten aansluiten

Brent2

Heb mijn ramsticks eruit gehaald en er terug ingestoken en nu werkt hij weer ....
Ma heb nu nog altijd het probleem met die kabel die ik heb los getrokken
En ook ik zou een gtx 1070 ti willen installeren zover ik weet gaat het op alle moederborden maar ik vraag het voor de zekerheid maar

Reinier

Dat kabeltje is een antennedraad voor je WiFi-kaart.
Gewoon 1 van beide connectors proberen, werkt het niet naar behoren dan plug je hem op de andere connector.

Wat die videokaart betreft: graag merk, type en vermogen ( in Watt ) van je voeding vermelden.


Brent2

op de wifi kaart is er een rtx receivetransmitter en een rx receiver waarom zou je op rx willen aansluiten

Gerrit

hij zat op 1 is goed te zien op de foto die is nl totaal schoon :icon_good:
een vraag wat is hij mooi schoon.....die van mij zit er uit als de inhoud van een stofzuigerzak :redface:

Brent2

Citaat van: Gerrit op woensdag 09 januari 2019, 22:51:43
hij zat op 1 is goed te zien op de foto die is nl totaal schoon :icon_good:
een vraag wat is hij mooi schoon.....die van mij zit er uit als de inhoud van een stofzuigerzak :redface:
Mijn psu zat er nog maar een uurtje in vandaar dat hij zo schoon is de rest heb ik in 3 en half jaar nog nie gekuist

Reinier

De GTX 1070 Ti trekt op full load zo'n 180 watt uit de voeding, mag voor die voeding geen probleem zijn. :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk