Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

HP pc soms normaal soms snel HELP!

Gestart door Hppc, donderdag 23 augustus 2018, 22:21:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hppc

Nu bij de 2e van die chipset drivers krijg ik: 'Deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software' ?

en nu??

Hppc

Ik ga mijn pc maar weer helemaal leeg halen want dit is geen doen meer. ik zit nu met mijn pc op de 45 fps en komt niet hoger meer dan de 58 fps. :icon_mad: Door al dat installeren wat mijn pc "sneller" zou moeten maken, nou ik merk het. :icon_mad:  Ik blijf dan wel op de 68 fps en soms 130, want die 45 fps is wel erg laag en kan ik echt niet meer spelen.   :icon_mad:

Reinier

Beetje vreemd dit allemaal maar vergeet niet dat jouw "verouderde" hardware officieel niet ondersteund wordt voor Win 10, vandaar ook het gebrek aan drivers.
Ik zou ervoor kiezen om op dit systeem Win 7 te installeren i.p.v. Win 10, dan ben je verzekerd van de juiste drivers en dus optimale prestaties.
Dat is het beste advies wat ik je kan geven. Ik gebruik hier ook 85% van de tijd Win 7 dat draait op een SSD, super snel en stabiel.
Als je met Win 10 wilt blijven prutsen zul je het nooit stabiel krijgen volgens mij.

SMF spam blocked by CleanTalk