Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Paint 3D

Gestart door Herma, vrijdag 12 april 2019, 15:16:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herma

Ik wil een gemaakte tekening bewerken met Paint 3D. De tekening opent standaard met het door mij gebruikte programma Fast Stone Image Viewer.
In het snelmenu bij "Bewerken met extern programma" kan ik kiezen voor Paint maar ook voor "Programma Toevoegen/Verwijderen". Als ik dat laatste doe, lukt het me niet via het dialoogvenster dat verschijnt Paint 3D toe te voegen? Waar moet ik Paint 3D zoeken op de pc???

Bvd
Herma

Reinier

Het programma installeert standaard in : "C:\Program Files\paint.net\PaintDotNet.exe".

Herma

Dank, gek genoeg vind ik het niet in Program Files!  Windows 10. "Verborgen bestanden,mappen et.c weergeven" staat ook aangevinkt.
Het program staat wel bij Instellingen-Apps en onderdelen(met de datum van vandaag maar ik heb het al veel langer). Moet ik daar misschien bij Geavanceerd "Opnieuw instellen" aanklikken?

Reinier

Als je het installatie-bestand van Paint opnieuw start, dan kun je toch zien in welke map het installeert..?
Je moet het wel afbreken als je het pad van de installatie ziet....
Wat ook kan is een bestands-extensie ( bmp, jpg, jpeg, png etc ) koppelen aan een bepaald programma als Paint.
Dat doe je onder Standaard Programma's in het scherm instellingen.

Herma

Ik ga ermee aan de slag.
Ja, koppelen kan eventueel ook nog.

SMF spam blocked by CleanTalk