Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

TFA stand niet geopend krijgen.

Gestart door Computerfaal, woensdag 20 februari 2019, 13:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Computerfaal

Hallo Allemaal,

Ik hoop hier hulp te kunnen krijgen want ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Ik probeer de hele ochtend en middag een TFA bestand te openen maar het lukt niet. Gek genoeg kreeg ik het gisteren wel open. Ik heb het bestand sinds gisteren in een map geplaatst. Bestand komt van UWV. Adobe acrobat staat het TFA bestand onder. Ik krijg het ook niet in andere bestanden geopend, optie:openen met.

Ik weet niet wat er anders is dan gisteren maar vandaag lukt het in ieder geval niet alleen.

Alvast vriendelijk bedankt.

Computerfaal

Sorry voor 3 overige berichten maar ik probeerde tekst nog wat toe te voegen en helaas lukt dat niet op een andere manier.

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

#3
Ik zou contact opnemen met het UWV en ze vragen om een normaal bestand te sturen wat i Windows geopend kan worden.
Het gaat blijkbaar om een data-bestand van 1 of ander programma wat het UWV gebruikt en jij niet op je pc hebt.
Ik heb in elk geval nog nooit eerder gehoord van een .tfa bestands-extensie....
Het is in elk geval niet normaal dat je zoiets ontvangt dus er zal best sprake zijn van een fout van de kant van het UWV.

Computerfaal

Het gekke is dat ik eergisteren het wel kon openen. En sinds ik het in een map gedaan heb (pc geordend) kan ik het niet meer openen. Ik denk helaas dat het uwv niet meer toe kan sturen omdat ik een leeg formulier online heb gedownload en online heb ingevuld en verstuurd. Wel tijdje geleden trouwen, vorig jaar ergens.



Computerfaal

Citaat van: Reinier op woensdag 20 februari 2019, 14:17:08
Ik zou contact opnemen met het UWV en ze vragen om een normaal bestand te sturen wat ik Windows geopend kan worden.
Het gaat blijkbaar om een data-bestand van 1 of ander programma wat het UWV gebruikt en jij niet op je pc hebt.
Ik heb in elk geval nog nooit eerder gehoord van een .tfa bestands-extensie....
Het is in elk geval niet normaal dat je zoiets ontvangt dus er zal best sprake zijn van een fout van de kant van het UWV.
Er staat ook. Kan bestand niet openen omdat het als email is verzonden en niet correct is gecodeerd. Volgens mij heb ik het wel als gmail verzonden.

Computerfaal

Ik weet het nu weer. Ik heb op site van UWV online een bezwaarschrift ingediend. Toen online naar hun verstuurd. Niet via g-mail. Nou ja ik ben nu een programma aan het downloaden en wie weet krijg het dan geopend. Ze vragen wel om een registratie.

Computerfaal

Bedankt voor het advies. Het is helaas niet gelukt. Ik heb alle opties geprobeerd maar helaas. Jammer dan maar. Het is niet anders.

Reinier

Ik snap er nog steeds niet veel van...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder iets anders heb ontvangen dan een ontvangstbevestiging per email na het versturen van een online formulier.
Ik vraag mij dus nog steeds af hoe je aan dat .tfa-bestand komt... :icon_rolleyes:

Computerfaal

Ik zal wel even een printscreen maken maar ik krijg het toch niet meer open dus heb het maar opggeven.

SMF spam blocked by CleanTalk