Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

PC maakt usb geluiden tijdens screensaver

Gestart door maylo, maandag 17 juni 2019, 18:28:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maylo

Citaat van: Reinier op vrijdag 05 juli 2019, 21:17:11
Screensaver is iets compleet anders als slaapstand !
Maak eens duidelijk wat je bedoelt..?
gewoon dat het scherm zwart word

Reinier

Dat is dus de schermbeveiliging....geen screensaver...

maylo

Citaat van: Reinier op maandag 08 juli 2019, 19:03:14
Dat is dus de schermbeveiliging....geen screensaver...
ik heb niet veel verstand van computers
ik dacht dat dat gewoon de screensaver heten

Reinier

Schermbeveiliging kun je gewoon instellen in de beeldscherminstellingen.
Waarschijnlijk gaat de usb-hub op die monitor dus in de standby stand als de schermbeveiliging actief wordt en wordt dat door Windows gezien als het "ontkoppelen" van een usb-aansluiting, vandaar dat geluid.
Bij mijn monitor ( Lenovo Thinkvision P24h) gebeurd hetzelfde als ik die uitzet als Windows actief is, ook daar zit een usb-hub in.

Frank

Citaat van: Reinier op dinsdag 09 juli 2019, 05:40:07
Schermbeveiliging kun je gewoon instellen in de beeldscherminstellingen.
Waarschijnlijk gaat de usb-hub op die monitor dus in de standby stand als de schermbeveiliging actief wordt en wordt dat door Windows gezien als het "ontkoppelen" van een usb-aansluiting, vandaar dat geluid.
Bij mijn monitor ( Lenovo Thinkvision P24h) gebeurd hetzelfde als ik die uitzet als Windows actief is, ook daar zit een usb-hub in.

Exact dat Reinier !

Win10 energiebeheer is nog steeds brak, ik zet standaard altijd de energiebeheer uit, monitor etc. gaan dus niet meer in slaapstand en hiermee los je dan ook het USB probleem op.

Reinier

Hier idem dito Frank, Energiebeheer gaat bij mij direct uit, ik stel het aantijd in op max. prestaties i.p.v. gebalanceerd en zet de instellingen van monitor, harde schijf etc uit.

SMF spam blocked by CleanTalk