Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

USB stick bestanden een voor een op stick zetten mogelijk?

Gestart door Computerfaal, maandag 15 april 2019, 13:52:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Computerfaal

Hallo,

Aangezien het mij niet lukt om bestanden in map op datum te zetten en het elke keer weer door elkaar heen gaat, wil ik het op een USB stick gaan zetten, ook om mijn pc te legen. Is het mogelijk dat ik alle bestanden handmatig op een USB stick kan zetten? Zodat het op een USB stick wel op datum staat?

Alvast vriendelijk bedankt,

Computerfaal

Of is het toch mogelijk om bestanden in map op datum te zetten en heb ik iets over het hoofd gezien? Ik probeer het allemaal maar als het eenmaal goed staat dan staat het dag later weer door elkaar heen. Hier een printscreen zoals ik het doe.

John

Klik in het rechtermuismenu wat je ziet op "sorteren op" en dan op "meer" en vink aanmaakdatum aan :yess: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Computerfaal

Ik zal het eens proberen. Ik heb ook optie sorteren op: categorieën gedaan en nu staan de mappen wel op datum.

Computerfaal

Citaat van: John op maandag 15 april 2019, 14:32:28
Klik in het rechtermuismenu wat je ziet op "sorteren op" en dan op "meer" en vink aanmaakdatum aan :yess: :icon_good: :smokin:

Computerfaal

Bedankt in map zelf is het gelukt. Nu probeer ik nog zie bijlage op eigen indeling in te delen maar dit gaat ook helaas elke keer anders zoals ik het wil.

Computerfaal

Het is mij trouwens gelukt. Bedankt voor de tip betreft sorteren op aanmaak datum. Nu heb ik gewoon nieuwe mappen gemaakt met een nieuwe aanmaakdatum en nu staat het wel zoals ik het wil! :icon_good:

Reinier

Kijk, de aanhouder wint ( behalve als Microsoft de zaak vern**kt )  :schater: :icon_good: :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk