Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

bekabelt doet het niet meer

Gestart door Vlinder, donderdag 19 juli 2018, 21:38:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlinder

 :icon_confused: Ik heb alles al geprobeerd maar hij gaat steeds over op wifi, Heb bij het beheer gekeken naar de Realtec PCIe GbE Family Controler daar staat een geel ding bij en geeft code 10. Heb via realtec geprobeerd de software te downloden maar dat onderbreekt hij. Dit zelfde probleem had ik toen ik mijn internetkabel in de computer van mijn man deed omdat hij problemen had en hem toen terug deed en dus ook deze problemen later is het met op de 1 of andere manier wel gelukt om bekabelt te kunnen internetten weet alleen niet  meer hoe ik dat gedaan heb , :moon: heel dom maar ben niet zo erg kundig zoals de meeste mensen met de pc, misschien weet iemand hoe ik dit kan oplossen  , alvast erg bedankt allemaal.

usenetdude

Je moet uitzoeken welk moederbord je hebt. En vervolgens moet je google op de naam van dat moederbord met driver er achter.  Vervolgens deze installeren.
Synology installaties.
SPK downloads
Synology Handleidingen Usenet Leegzuigen gewoon omdat het kan!

lucas

Zonder specifieke info omtrent de hardware in het geheel is daar geen zinnig woord over te zeggen...
Dus graag de weblink naar het hardware-overzicht van betreffende pc plaatsen, dat doe je op de volgende manier:
CiteerDownload en installeer Speccy en doe dan het volgende:
Citeer
Web-link hardware-overzicht : na installatie Speccy starten, wacht tot het openingsscherm alle onderdelen laat zien ( kan even duren ).
Klik daarna op "Bestand"=> "Publiceer" => OK => bevestig en dan verschijnt de link naar het systeem-overzicht.
Kopieer en plak deze link in je volgende bericht.

Dan graag volgende info nog even geven:

* merk, type / model van de modem / router  ?
* Hoe heb je betreffende netwerkkabel getest..?

Reinier

Ik sluit mij aan bij Lucas, graag wat meer info in de vorm van de gevraagde web-link ?

Mijn 1e gedachte is echter een rotte netwerkkabel waarbij 1 of meerdere aders slecht contact maken dus ik zou als 1e een andere, nieuwe netwerkkabel proberen.

SMF spam blocked by CleanTalk