Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

snelle toegang en deze pc

Gestart door leonie, zaterdag 10 februari 2018, 12:45:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

leonie

ik vind het vervelend telkens de pc opstart dat ofwel snelle toegang of deze pc er op komt , hoe zou ik dat gewoon kunnen uitschakelen , zodat mijn bureaublad gewoon open gaat zonder de rest ?
graag meer hierover aub
dank u

lucas


leonie

sorry maar zie het nog steeds niet zitten , ik kom dan op internet opties maar ik zie daar niet direct iets staan om snelle opstart in of uit te schakelen , ik zal erover zien denk ik ??

Reinier

Dan doe je iets verkeerd...
Vanuit Energie-instellingen kun je nooit bij Internet-opties uitkomen... :icon_eek1:

leonie

ik kan dit nog steeds niet uitschakelen ?? wie weet hulp ?

lucas

Vertel eens hoever je komt volgens het stappen plan

leonie

hoe bedoeld u met " het stappen plan " ? wat is dat ?

Reinier

Tot welk punt van de 5 in de link van het 2e bericht kom je dan..?

leonie

als ik op het tweede bericht klik krijg ik dit
Deze pagina is niet bereikbaar

•Controleer of het webadres https://nl.answers.acer.com  juist is
•Met Bing zoeken naar deze site
•Vernieuw de pagina
Meer informatie  Meer informatie   
Verbindingsproblemen oplossen

Reinier

De link is correct en werkt zoals het hoort in de volgende browsers op mijn pc:
Internet Explorer, Firefox en Waterfox.....
Dus er is iets mis met jouw browser of je internet-toegang..
Welke browser gebruik je..?

leonie

ik denk dat u mij verkeerd verstaat , het is niet snelle opstart dat ik wil aan of uitschakelen , maar telkens ik men PC opstart verschijnt er het blad = snelle toegang of deze pc dat kan ik kiezen maar ik wil dat uitschakelen , dat was men vraag dus geen = snelle toegang .
Om het tweede bericht te kunnen openen lukt het me nu in google , maar niet in internet explorer ook niet in edge en ja daar staat een uitleg over in en uitschakelen van snelle opstart , er staat daar in zoeken tik "energie" duw op enter en dan kom ik op terecht bij energie besparingen ??
dus geen snelle opstart of energie besparingen maar simpel bij opstart geen blad = snelle toegang of deze pc

Reinier

Sorry hoor maar ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt...
Kun je geen foto maken van wat je ziet na het opstarten en die foto plaatsen ( leesbaar ) zodat ik kan zien wat jij ziet.,.?

leonie

In win10 zijn de updates allemaal automatisch , zo hebben ze bij microsoft iets gevonden en bij geplaatst , als je voortaan windows opstart gaat er automatisch bij opstart een blad open , dat noemt zich = SNELLE TOEGANG of je kan kiezen = DEZE PC , telkens je opstart komt dit blad open . Nu was men vraag hoe kan ik dat stoppen dat je pc in win10 gewoon opstart met je bureau blad ?
Ik vind dit niet nodig en totaal overbodig , alleen kan je er niks aan doen , je kan dat niet uitzetten ? dit hadden ze bij microsoft wel eens bij mogen inbouwen .

leonie

in bijlage wat er automatisch opstart , links van boven = snelle toegang dit blad gaat telkens ik win opstart mee open ?

Reinier

Dat is gewoon een screenshot van het verkenner-scherm...dat heeft niks met opstarten te maken... :icon_eek1:

Ik stel voor dat je dit even leest en de genoemde instellingen controleert...( ook die op pagina 1 )...

SMF spam blocked by CleanTalk