Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Favorieten terug krijgen

Gestart door Gercyn, zaterdag 29 januari 2022, 15:40:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gercyn

Goeden middag, ik ben nieuw hier en meteen een vraag. Mijn laptop is helemaal leeg geweest en opnieuw geinstalleerd. In de oude instelling had ik veel favorieten staan om makkelijk op internet te komen . Helaas zie ik geen kans om deze favoriten ergens vandaan te toveren zodat ik ze weer terug heb. is hier een oplossing voor.

derkdejong

als je windows er helemaal afhaalt, en er een nieuwe opzet, is alles wat er stond aan instellingen enzo verdwenen, vooropgesteld natuurlijk dat de oude en de nieuwe windows op dezelfde schijf stonden. is sprake van een andere schijf, dan zijn ze nog te achterhalen op de 'oude' schijf.
had je instellingen willen behouden, dan had je tijdig voor het deïnstalleren van windows backups moeten maken.
nu je niets over backups meldt, neem ik aan dat je dat niet hebt gedaan, en dus zul je je favorietenverzameling opnieuw moeten opbouwen.

Gerrit

als u onedrive had op uw oude heeft geactiveerd, zal deze op de nieuwe zichtbaar moeten wezen.
daarin zit als het goed is ook uw favorieten

Jurjen

Als je bent aangemeld bij bijvoorbeeld chrome, haalt hij opnieuw je favorieten op.
als je niet bent ingelogd bij überhaupt een browser zijn je favorieten weg.

Gercyn

Bedankt ik heb nu een paar opties en ga aan het werk.

SMF spam blocked by CleanTalk