Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Mijn oude beestje upgraden

Gestart door Aikegeros, woensdag 15 september 2021, 15:52:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aikegeros

Beste forumleden,

Ik heb ergens rond 2012 via Marktplaats een Game-PC gekocht. Het betreft een Alienware aurora, maar met toentertijd al zelf ingebouwde nieuwe hardware, dus niet hoe de PC origineel geleverd werd. En ja, uiteraard ben ik ervan op de hoogte dat Alienware een beetje geldtrekkerij is, maar vanwege het nieuwe spul dat er in zat heb ik 't toentertijd gedaan.

Ik heb een PS5 en game al jaren eigenlijk niet meer op mn PC. Maar samen met wat maten willen we weer een beetje terugkomen in de wereld van mmorpg's. Vandaar dat ik met name mijn RAM geheugen en videokaart wellicht zou willen upgraden. het gaat me dus niet om specs waarmee ik de aller nieuwste games op high kan gaan zitten spelen. Alleen vraag ik hiervoor wel graag advies, omdat ik zelf niet heel goed zou weten wat er precies nog compatibel is met het andere spul dat er in zit.

bijgevoegd een Dxdiag met de huidige specs.

thanks! 

Pearl

Online gamen heeft niet zoveel eisen en gooi de game in de onderstaande link en kijk.
https://www.systemrequirementslab.com/cyri

Daarnaast heeft Dell vrij normale winstmarges en Alienware heeft de goede onderdelen en waarom zou Dell daar meer op verdienen?, bewijs graag.

SMF spam blocked by CleanTalk