Met nieuw account proberen in te loggen, wil niet

Gestart door Pearl, vrijdag 27 september 2024, 19:50:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Pearl

Met mijn 2e account, t.w. lange.pier@chello.nl proberen in te loggen maar jullie ontmoedigingsbeleid voorkomt dat.

Moet mij via de verzonden mail eerst activeren, krijg geen mail, ga ik verder om opnieuw een activerings code te ontvangen wordt er vermeld dat dit account al is geactiveerd.....

John

#1
Met welke nick naam probeer je in te loggen met dat emailadres, dan loer ik ff voor je :yess: :icon_o_O:
Moet ik ff nieuw wachtwoord maken voor je?
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Pearl

#2
Met Lange Pier, weet alleen niet meer welk emailadres ik had opgegeven, vermoed lange.pier@chello.nl.

Wachtwoord hoeft niet.

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk