Vreemde taal zoekmachine

Gestart door Fleudemeu, maandag 16 september 2024, 11:55:11

Vorige topic - Volgende topic

Fleudemeu

Dankjewel Jurjen,
Ik ben nu even met een 'schrijfopdracht' bezig en durf daarom nu nog even niet veel te veranderen, omdat ik geen idee heb waar ik dan mee geconfronteerd word. Maar als ik zover ben zal ik de boel idd resetten. (Aan opnieuw installeren waag ik me voorlopig niet  :icon_confused:.)  Omtrent dit soort acties meteen maar een simpele vraag: Google (Chrome) resetten, hoe doe je dat eigenlijk? Subvraagje: Raak je dan ook niet je favorieten, bureaubladpictogrammen, contacten en persoonlijke vormgeving kwijt?

Jurjen

Het is enkel het opnieuw installeren van chrome, niet je hele pc he.
Maar laten we eerst resetten, en kijken wat het resultaat is.
hoe dat moet vind je hier:
LINK

Omdat je bent aangemeld bij chrome met een account, dus niet als gast, slaat hij je gegevens op.
Hij zal wel wat dingen veranderen, dat kan bijvoorbeeld de vormgeving zijn.
Hij onthoud wel je wachtwoorden en favorieten. maar vormgeving gaat terug naar de basis.
Bureaubladpictogrammen heeft hier niets mee te maken, net zoals contacten.  :icon_good:

Fleudemeu

Duidelijk. Opnieuw heel erg bedankt.

Gerrit

nee niet chrome maar uw account van google staat onder talen bij bv duits en engels

Fleudemeu

:icon_biggrin1: Het lijkt erop dat mijn problemen voorbij zijn. Ik zie nergens meer Griekse kopjes of onderschriften, alles staat nu ineens keurig in het Nederlands.
Heb eigenlijk geen idee hoe dat kon gebeuren. Had (nog) niets gereset, maar wel alle taalinstellingen voor de zoveelste keer nagelopen. En opnieuw stond alles op 'Nederlands' - ook in mijn Google account. Uit balorigheid vervolgens het Nederlands veranderd en opgeslagen in een andere taal (Frysk). Daarna weer veranderd naar het Nederlands en er verder geen acht meer op geslagen. Vanochtend opgestart en aan het werk. En ineens ben ik verlost van het Grieks! Begrijpen doe ik het niet, maar ik doe er vanzelfsprekend niets meer aan. :yess:
Opnieuw mijn hartelijke dank voor alle tips en adviezen.
Vriendelijke groet.   

derkdejong

wellicht schrok chrome  van dat frysk.....

Marike

SMF spam blocked by CleanTalk