Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

opstart

Gestart door wavanooijik, maandag 30 april 2018, 14:30:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wavanooijik

hallo als ik mijn desktop s morgens opstart krijg ik  herstel opstarten of windows  windows komt elke keer terug dus moet herstellen aanklikken wat kan dat zijn ik ben maar een leek maar probeer alles .Dit heb ik ook gevonden Beschrijving
De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000007f (0x0000000000000008, 0x0000000080050031, 0x00000000000406f8, 0xfffff88002cb777d). Er is een dump opgeslagen in: C:\Windows\MEMORY.DMP. Rapport-id: 043018-22620-01.
file extension DMP geeft google aan en als ie het doet kan ik opnieuw opstarten zo vaak als ik wil en doet het gewoon maar de volgende dag begint het weer bij de eerste keer aan zetten
weet iemand iets ik wordt er gek van alvast bedankt gr Wim

Reinier

#1
Klinkt als een rotte voeding.....zou dus een andere voeding proberen.
Merk, type en vermogen van de huidige voeding..?  ( Is te vinden op de sticker op de zijkant van de voeding, daarvoor moet het linker zijpaneel van de computerkast eraf gehaald worden ).

Kijk ook eens in de Windows Logboeken naar kritieke fouten en maak er desnoods een screenshot van en plaat die..?

wavanooijik

dit krijg ik Driver WUDFRd kan niet worden geladen voor het apparaat
printscreen van fan

Reinier

Driver WUDFRd wàt...?
Want die melding is niet compleet, graag de volledige melding geven of een screenshot a.u.b. want op deze manier komen we niet verder.

Speedfan is een, naar mijn mening, compleet achterhaald programma wat ook nog eens onbetrouwbaar is als het om temperatuur weergave gaat.
De waarden van de voeding ( 3,3 V, 5 V, en 12 V ) lees je uit onder de tab "Hardware-monitor" o.i.d. in de BIOS, dat is correct en betrouwbaar