Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Introductie van het nieuwe forum

Gestart door Eveline, donderdag 14 december 2017, 19:10:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eveline


PJ67

#1
mooi het ziet er heel mooi en verzorgt uit

ik heb een vraagje
zijn nu alle gegevens die er eerst op stonden weg
dat is toch jammer daar kon je nog veel problemen mee oplossen
en van leren
Ik kan ze niet meer vinden

Reinier


Dat is inderdaad het geval. Dat heeft zijn oorzaak in het feit dat de oude en nieuwe software niet compatible met elkaar waren waardoor berichten, ledenbestand etc. niet binnen het nieuwe forum gebruikt konden worden.
Daardoor was er geen andere keuze dan met een schone lei te beginnen.

Hans

Dat is ook een reden waarom we zo lang gewacht hebben de XMB software kon niet omgezet worden, maar we beginnen fris en fruitig opnieuw. :Kbiggrin1:

Ronald

Mooi, een nieuwe omgeving  :Kicon_good: Lang geleden alweer dat ik hier ben geweest.

Hans

Citaat van: Ronald op maandag 18 december 2017, 15:08:07
Mooi, een nieuwe omgeving  :Kicon_good: Lang geleden alweer dat ik hier ben geweest.
Zeker lang geleden Ronald  :Kicon_good:

alex

Mooi dat je ons nog niet vergeten bent Ronald  :KBeerChug: :KBeerChug: :KBeerChug:

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

lucas

Hey Ronald fijn je hier weer te zien  :Kbiggrin1: it's been a long time........ :Kicon_eek1:

Wolfke

Zeer spijtig dat al die zeer nuttige informatie zomaar verloren gegaan is.
Dit is het eerste forum waar ik dit meemaak ... en dan nog specifiek op een Help-forum!  :Kicon_frown: :Kicon_frown: :Kicon_frown:
Sorry maar dat begrijp ik niet .

Hans

Citaat van: Wolfke op zaterdag 23 december 2017, 22:37:08
Zeer spijtig dat al die zeer nuttige informatie zomaar verloren gegaan is.
Dit is het eerste forum waar ik dit meemaak ... en dan nog specifiek op een Help-forum!  :Kicon_frown: :Kicon_frown: :Kicon_frown:
Sorry maar dat begrijp ik niet .

Misschien moet je dit hele topic eens lezen.
90% wat op het oude forum stond was niet meer actueel.

Wolfke

Citaat van: Hans op zaterdag 23 december 2017, 22:42:46
Misschien moet je dit hele topic eens lezen.
90% wat op het oude forum stond was niet meer actueel.
Ik had wel degelijk alles gelezen, neemt niet weg dat ik het spijtig vind dat die 10% dan niet behouden bleef. Ik heb via de zoekfunctie veel bijgeleerd.
Maar ja, 't zal zo ook wel lukken. Succes ermee.

Gerrit

veel berichten waren ook beschadigd ,en zoals eerder vermeld niet meer actueel.
nu met de veranderingen na 14 jarig bestaan hebben wij besloten ook ivm veiligheid over te gaan naar een nieuwe opzet.
mensen moeten bedenken dat vrijetijd die wij hieraan besteden allemaal vrijwillig is, omdat wij het leuk vinden ervaringen te delen.
dit was ook de opzet van het internet in het begin delen!
nu overheden ,commercie, "belangen behartigers",trollen ,politiek en nog veel meer de opzet totaal verziekt.
u krijgt van bovenstaande virussen maleware en trace cookies en alles word bewaard en zal tegen u worden gebruikt!!
daarom raad ik mensen af om hun echte naam te gebruiken en altijd onder een aka naam te berichten, facebook,twitter en meer van die onzin.
vermoed en dat is ook de opzet dat internet niet meer te gebruiken word in de huidige opzet, zoveel partijen die tegenwerken.
vrijheid van informatie word taboe, en u kan slechts betalen en meer kopen......somber? nee helaas
in 25 jaar internet wat ik heb meegemaakt pfffff wat een meuk is het geworden :Kicon_frown:

lucas

Mee eens Wolfke de hoofdreden is niet de actualiteitswaarde maar het was niet over te zetten op het nieuwe forum. Dan moet je keuzes maken het oude forum werd niet meer ondersteund dus we moesten een kee over gaan op iets nieuws.


Nol

Gefeliciteerd met het nieuwe goed uitziende forum  :yay:
Jammer dat alle voorgaande topics niet behouden konden blijven maar gelukkig zijn de ervaren en bereidwillige medewerkers er nog zodat we weer goed geholpen kunnen worden  :respect:

SMF spam blocked by CleanTalk