Hoofdmenu

Knipperend beeldscherm

Gestart door Roscoo, vrijdag 10 maart 2023, 19:11:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roscoo

Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is voor deze vraag maar ik zit met het volgende probleem. Elke keer als ik de pc aan zet dan knippert mijn beeldscherm. Dit duurt dan zo'n 10 minuten tot een kwartier en dan krijg ik weer normaal beeld en is er niks aan de hand en kan ik gewoon m'n ding doen op de computer. Nu heb ik al een tip gekregen die niet werkte. Ik moet dan de pc starten in de veilige modus en dan de drivers voor het beeldscherm verwijderen. Bij het opnieuw opstarten zou het dan opgelost moeten zijn. Ik heb ik dit in een youtube filmpje gezien maar daar knipperde het beeldscherm veel sneller. Bij mij is het beeldscherm 3-4 seconden zwart en dan ongeveer 1 seconde normaal. Dat gaat dan achter elkaar door. Moet ik aan een nieuw beeldscherm of is er aan andere mogelijkheid om dit weer goed te krijgen?

Ik hoop op een passende oplossing.

Gerrit

is uw systeem opgestart en dan duurt het 5 minuten eer u beeld krijgt?

Roscoo

Bedankt voor je reactie Gerrit.

Meestal duurt dat langer, 10 minuten tot een kwartier. In die tijd lijkt het alsof het scherm steeds uit en weer aan gaat maar het lampje blijft wel gewoon branden.

John

Kan je niet ff een beeldscherm lenen ergens, vriend, familie om ff te testen, je kan dan zo zien of het je beeldscherm is of je grafische kaart :yess: :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Roscoo

Oke ja, dan moet ik eens rond gaan vragen, dank voor je tip.

derkdejong

en vergeet niet de kabel eens los te nemen aan beide zijden en weer gedegen vastzetten, dat lost soms veel op.
en ik zou ook nog een andere kabel proberen voor ik in de buurt ga smeken om een monitor te lenen.
(zomaar twee ervaringsfeitjes)

Roscoo

Een andere monitor heb ik nog niet kunnen scoren maar heb het met een tv geprobeerd en toen was het al goed. Ik had geen knipperend beeldscherm.

Gerrit

koppel het scherm los van de pc.
sluit het scherm aan op een randgeaard wandcontactdoos krijgt u nu te zien dat er geen signaal is?

SMF spam blocked by CleanTalk