Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

windows en rest kopieren

Gestart door piet1, zondag 12 juni 2022, 16:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

piet1


Jurjen

Hoi Piet!

Zie deze link
LINK
Hier staat wat je kan/moet doen!

Is wel engels trouwens  :ohyeah:
mocht je vragen hebben of er niet uitkomen hoor ik het!  :respect:

piet1

dankje zal vandaag is kijken
weet niet of ik eruitkom want engels is niet mijn ding hahaha

moa is ff kieken

fijne dag alvast

grt piet

John

Anders de Engelse tekst kopiëren en vertalen bij google, dan kom je een heel eind :yess: :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

dankje john

zal is ff googlen

grt piet

piet1

had de seagate ff rechtstreeks in de pc gedaan .had m verwisseld met een andere schijf .maar dat was drama pc helemaal van slag.
de andere schijf erin en de pc deed het weer normaal

ff een vraag over dat linkje geld dat allemaal voor mij of alleen een bepaalde passage

als ik vervelend word hoor ik het graag :yess:

piet1

heb het programma doorgelopen helaas doet die nog niks .als ik een andere schijf probeer in de sharkoon meld die zich gelijk .dus daar ligt het volgens mij niet aan

John

Wordt die schijf wel gezien in je schijfbeheer :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

nee de seagate word niet gezien in schijfbeheer .als ik een andere schijf doe die ziet die wel gelijk

Jurjen

Die schijf heeft geen letter en partitietable denk ik.
Met al die stappen die in die link stonden zal er vast wat uitkomen, die schijf kan niet dood zijn.  :schater:

piet1

heb het hele programma doorgelopen heel vreemd .denk ook niet dat die dood is maar ik krijg er geen muziek in :lachnee:

Jurjen

Wel is het gek dat als je al die stappen hebt doorlopen, dat er nog steeds niet gebeurd.
Ik zou hem terug sturen dan.

Hij zou sowieso in schijfbeheer moeten staan. weet niet waar je deze schijf vandaan hebt. maar geen enkele nieuwe schijf wordt zo opgeleverd.
Kortom, terugsturen... ( je hebt wel pech piet)  :redface:

piet1

hoi jurjen

heb m van azerty .wel vreemd dat andere schijven het in de sharkoon maar deze niet .zijn ernog andere truucjes wat ik kan proberen .heb ff rondgekeken maar de meeste info zegt je moet in schijfbeheer wat doen maar dat is het m juist daar ziet die niks

John

Heb je ook gekeken of je usb poort nog goed is, douw er is een stickie in, en kijk of die wel gezien wordt, anders ff je pc helemaal uitzetten, stekker uit en rustig 3 x op je power on knop drukken, dan ontlaad alles ff, dan weer alles aansluiten en weer proberen :yess: :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

piet1

gedaan john de usb poort werkt perfect

SMF spam blocked by CleanTalk