Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Automatisch aanvullen 2010

Gestart door c@rl@D, vrijdag 12 juni 2020, 13:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

c@rl@D

Top!! Heel helder, ga ik van de week even voor zitten, up-date volgt.

c@rl@D

Beetje late reactie, maar was even druk met een ander project.

Helaas blijkt mijn Office 2010 DVD niet meer te lezen op mijn pc. Ik heb gekeken of ik het nog kan downloaden van de Microsoft site, maar daar kan ik niets van vinden. Behalve dat de ondersteuning per 2010 is opgehouden. Kunnen zij mijn DVD gewoon blokkeren???
En wat nu??

Gerrit

u bedoeld auto start of verkenner?

c@rl@D

PC ziet 'm helemaal niet in verkenner en de autostart doet het ook niet, zo vreemd. Hij vraagt dus gewoon om er een DVD in te leggen, terwijl die erin zit


Gerrit

de laserkop is dus vuil....al een andere dvdlaser geprobeerd ?

c@rl@D

Ga de laserkop schoonmaken en anders even op een andere DVD speler kijken en dan kopiëren op een USB. Wordt vervolgd

Reinier


c@rl@D

#37
Is het de bedoeling dat ik dit bestand: Download: Windows-ISO-Downloader.exe  download? En kan ik daar dan de link vinden naar de software van Office 2010?

Reinier

Als je bovengenoemd programma opent toont het een lijst van alle beschikbare Microsoft software, Windows en Office die d.m.v. het programma, als ISO, te downloaden zijn.
Deze ISO kun je na downloaden op dvd branden of op een usb-stick schrijven ( bijv. m.b.v. Rufus ).

c@rl@D

Gelukkig had mijn buurman een werkende DVD, dus alles op USB gezet en van de week even regelen, up-date volgt

Reinier

Oké dan,  :icon_good: :icon_good:, we horen het wel weer, fijn weekend.

c@rl@D

Vandaag alles gedaan wat Reinier had opgegeven. Verwijderd met Revo, Schoongemaakt met CC cleaner. PC opnieuw opgestart en nieuwe installatie gedaan. Bij opstarten Outlook verscheen alle mail etc, ik hoefde geen nieuwe accounts in te voeren, dat was toch vreemd, hoe kan dat nou?? Komt dat door dat alles IMAP is?? In ieder geval geprobeerd een nieuwe mail te openen, dat lukte ook, maaaaar, automatischa aanvullen deed het nog niet. Terwijl alle adressen er gewoon in stonden. Ik snap er niks van. Wat doe ik fout??

Reinier


c@rl@D

Dus het is een hopeloze zaak? Want op mijn laptop werkt alles wel goed, dis waar zit dan de fout op mijn PC??

Reinier

Heb je na de nieuwe installatie ook een herstel van Outlook geprobeerd..?

SMF spam blocked by CleanTalk