Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Hacker op mijn laptop? Ik krijg niks voor elkaar en

Gestart door Margriet, vrijdag 03 april 2020, 14:43:26

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margriet

bovenstaand berichtje heb ik wel kunnen plaatsen op de topic met de laptop :icon_confused:

Reinier

Sommige providers hebben poort 25 dicht staan om versturen van spam via de standaard smtp-poort ( 25 dus ) te voorkomen.
Welke provider heb je en gebruik je imap of pop3 voor je email..?

Margriet

Ziggo. Er is wel  internet ontvangst op de laptop. Maar verzenden van mail doet hij niet, wel ontvangen.

Margriet

Citaat van: Margriet op zondag 26 april 2020, 23:25:50
Ik heb bovenstaande scans uitgevoerd, maar krijg ze niet op de topic. Kopiëren/ plakken en ook niet in bijlage :icon_frown: Zels versturen van de laptop naar mijn iPad mailadres lukt niet; ze komen in concepten te staan  :icon_confused: :icon_confused:

Spydeals staat op mijn iPad. niet op de laptop( volgens mij....toch)

Reinier

Controleer dan de instellingen van je email-accounts.
Ze zouden zo ingesteld moeten zijn.

Margriet

#20
nou , geef mijn portie maar aan Fikkie :icon_evil: . Het lukt voor geen meter; ook al met ziggo geappt....maar krijg echt mijn mail niet aan de gang.
WW kloppen niet en dan is de informatie weer niet gelinkt aan het klant nr. Ik ben er even helemaal klaar mee; weet echt niet meer wat te doen :icon_help1: :nee2: :icon_help1:

Reinier

Wat dacht je van een Windows herstel actie m.b.v. bestanden..?
De mogelijkheden vindt je hier : https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17085/windows-8-restore-refresh-reset-pc

Systeemherstel kun je ook proberen ( indien dat is ingeschakeld ), kies een datum waarop alles nog normaal werkte.
Meer info hier : https://www.seniorweb.nl/artikel/problemen-oplossen-met-systeemherstel-windows-10

Margriet

 :koffielezen: ik ben er nog wel hoor. Wij ( eigenlijk mijn zonen) zijn druk bezig de mail weer aan de gang te krijgen. Nu komt het er op neer dat Ziggo ons geweldig :icon_rolleyes: :pukey: van de wal in de sloot stuurt en lukt het ons niet om een ww van provider op te vragen ...ect..
Ook kan ik  helemaal niet meer vinden waar je die uitgaande mail kunt nazien of deze goed staat. Windows 10  :nee2: waar vind ik deze gegevens: inkomende en uitgaande mail :icon_confused:

Reinier

Welk mail-programma gebruik je dan..?
De MAIL app van Win 10 zelf of iets anders ( Thunderbird, Outlook bijv )..

SMF spam blocked by CleanTalk