Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Geschikt converteer programma

Gestart door HarZ, zaterdag 11 mei 2019, 09:36:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

HarZ

Hallo,

Ik heb veel bestanden die ik wil coverteren. Er zijn veel programma's die dat kunnen. Er zijn er nog meer die beweren dat te kunnen.
Het gaat om het converteren van MP4 naar DVD. Met DVD bedoel ik dus een VIDEO_TS map met daarin VTS (VOB) bestanden.
De volgende programma's heb ik al geprobeerd maar voldoen niet aan de eisen die ik heb:

-   Win dvd videoe converter
-   WinX dvd author
-   Wondershare Uni converter
-   Movavi Video converter
-   X7 VSO
-   Dvd flick
-   Convert X to video
-   WinX HD video converter
-   DVD styler
-   HD video converter factory

Er is 1 programma die enigszins voldoet en dat is Freeware Video Converter. Dit programma ondersteund echter geen CUDA versnelling (de softwaremaker geeft de videokaart driver daarvan de schuld. Je moet maar downgraden naar een driver van 1,5 jaar oud, de omgekeerde wereld). Daarnaast blijft, na conversie, 1,8 Gb over van een bestand dat eerst 4Gb was. Dat is duidelijk te zien aan de kwaliteit, die hobbelt behoorlijk achteruit.

Wie weet welk programma wél aan mijn eisen voldoet?

Groet,
Harry. 

Reinier


Gerrit

ach ik trek altijd de handrem aan en lukt altijd handig voor op vakantie als je maar 1 gigabyte hebt :smokin:

HarZ

@reinier

Ik heb inmiddels ook DVDFab geprobeerd.
Helaas maakt wel een VOB file maar geen VIDEO_TS map met daarin BUP, IFO en VOB bestanden.

@Gerrit
Ik zal handbrake eens proberen.

Reinier

Volgens mij moet Nero Recode het ook kunnen maar dat is niet gratis... :icon_rolleyes:

SMF spam blocked by CleanTalk