Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

System specs

Gestart door jive1, donderdag 01 februari 2018, 09:25:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jive1

Hey!
How can I print my system specs down under my forum thread?
Jive1 - Belgium
Win10 64 - Intel Core i5 7400 @ 3000GHz - 16GB Dual Channel RAM -  Mobo ASRock Z270 Pro4 - SA300/SA350 Syncmaster 2047Mb Nvidia Geforce GTX 1060 6GB

Reinier

Allereerst, welkom terug op PcHelpForum.  :icon_good:
Het mag ook gewoon in het Nederlands / Vlaams hoor..... :icon_confused:
Als je de moeite had genomen om deze topic en het bijgevoegde pdf-bestand door te lezen had je deze vraag niet hoeven stellen...

jive1

Hey! Reinier,
Ik had inderdaad die pdf niet gelezen. Sorry, maar alles leek me zo duidelijk, vandaar....
Maar wat ik bedoelde was eigenlijk het volgende: op de vorige editie van jullie forum stond de uitleg om een afdruk onderaan elk bericht mee te geven over de specificaties van mijn computer. Jij of een collega van jou had er immers een vorige maal naar gevraagd, om die specificaties eventueel op te geven. Ik heb namelijk een nieuwe  desktop pc nu, en de gegevens van de oude pc moeten er dus niet meer staan, maar wel van de nieuwe. En ik vond de uitleg niet meer   over hoe die specificaties weer te geven.
En ja, dat het niet in het Nederlands opgesteld was, daar moet je niets achter zoeken, ik communiceer zeer veel in het Engels met FlightSimmers, een beetje gebroken Engels dan wel, sorry....
Groeten
Jive1 - Belgium
Win10 64 - Intel Core i5 7400 @ 3000GHz - 16GB Dual Channel RAM -  Mobo ASRock Z270 Pro4 - SA300/SA350 Syncmaster 2047Mb Nvidia Geforce GTX 1060 6GB

Reinier

Is ook geen probleem hoor...
In de betreffende pdf vindt je wat je zoekt onder de kop "Forum-profiel"....
Je systeem kun je dan invullen in het invulveld van "Handtekening"...

Alle data uit het oude forum is niet meer beschikbaar dus bij jouw profiel is dat veld nu, net als bij vrijwel iedereen, leeg dus kun je het daarvoor gebruiken. :icon_good:

jive1

Juist, ja!... Ik vond dat systeem van het vorige forum uitstekend, en ik was er heel zeker mee dat er geen fouten in stonden. Nu moet ik zelf invullen en oppassen dat alles correct is...
Maar OK! We proberen dat dan wel in orde te krijgen.
Groeten
Jive1 - Belgiium
Win10 64 - Intel Core i5 7400 @ 3000GHz - 16GB Dual Channel RAM -  Mobo ASRock Z270 Pro4 - SA300/SA350 Syncmaster 2047Mb Nvidia Geforce GTX 1060 6GB

SMF spam blocked by CleanTalk