Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

"windows cannot find...." pop up

Gestart door miljow, zondag 19 augustus 2018, 16:39:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

miljow

ik krijg telkens deze pop up maar heb geen idee hoe ik het verhelp
https://imgur.com/a/BIXR2mh

Reinier

Download MalwareBytes' Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op mb3-setup-consumer-xxx.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  •     Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken" als er beschikbare updates zijn.
  •     De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  •     Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  •      Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
  •      Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
  •      Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
  •      Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

Malwarebytes logje plaatsen
Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Geschiedenis > Programmalogboeken)
Selecteer en kopieer het  logje en plaats (CTRL-V)het logje in het in je volgende bericht.
De log niet als bijlage plaatsen a.u.b.!


SMF spam blocked by CleanTalk