Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

cardreader

Gestart door DrakenComputer, zaterdag 02 maart 2019, 21:32:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DrakenComputer

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een card reader die zeker microsd kaart kan lezen en voor het gemak gewone sd kaarten kan lezen. Via google heb ik ze al gevonden maar wat ik niet begrijp is dat ik het niet kan schrijven. Ik bedoel als ik bijvoorbeeld een sd kaart heb voor documenten, dan wil ik ze openen op de pc maar ook kunnen opslaan, dus niet alleen lezen maar ook schrijven. Mijn budget ligt tot en met 35 euro.

Of is het niet mogelijk om (micro)sd kaarten te lezen en bestanden overschrijven?


Gerrit

kaartlezers
ik heb op google gelezen dat de aarde plat is...........
een sd kaart is hetzelfde als een usb stick......hoe krijg je anders je foto op de sd kaart....plakken of zoiets???
doet u mij een lol en stel eerst de vraag op een forum zoals deze en blijf weg bij die trollen die allemaal onzin vertellen

Reinier

#2
Heb vorig jaar voor mezelf deze kaartlezer gekocht bij Action voor € 3,49.

Leest en schrijft alle gangbare geheugenkaarten en doet ook nog dienst als 3 poorts usb-hub...
Voor dat geld kun je je geen bult vallen, toch..?

Tegenwoordig verkoopt Action dit model. heeft wat minder mogelijkheden voor de div. geheugenkaarten maar kost hetzelfde.

DrakenComputer

oke duidelijk. Ik neem die van 19 euro, ziet goed uit.

Die van action heb ik al maar de computer leest hem niet, hij maakt zelf geen melding van dat er een kaart in zit. Ik heb zo een adapter voor die microsd kaart maar hij leest hem niet.

Bedankt alle janneman :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk