Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

taakplanner iets verwijderen

Gestart door piet10, woensdag 22 juli 2020, 19:42:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

piet10

Beste

Heb laatst adware gedownload heb deze weer verwijderd nu start iedere keer met opnieuw starten cmd op met inhoud adware heb hier een bijlage bijgevoegd is hier een tool voor om iets uit taakplanner te verwijderen? of moet ik deze verwijderen via regedit?

mvg piet 10

Reinier

Kon in het Nederlands niet zo snel iets duidelijks vinden dus hier een Engelstalige handleiding hoe je de taakplanner gebruikt ...
https://windowsreport.com/schedule-tasks-windows-10/

piet10

Beste Reinier

Als het goed heb ik hem kunnen verwijderen zie bijlage, bedankt hiervoor.

mvg piet 10  :yay: :yay:




piet10

Beste Reinier

Dit is de goede bijlage hier kan je zoals je ziet alles verwijderen of aanpassen.

mvg piet10


Reinier

 :icon_good: :icon_good:, mooi dat het gelukt is... :respect:

Wordt steeds vervelender met dat Windows...
Microsoft die van alles verzint en het door je strot drukt en je vervolgens niet ( of diep verstopt ) de mogelijkheid biedt er vanaf te komen.
Persoonlijk zit ik op al die extra's en bijv. XBOX onzin niet te wachten...
Het ergste en meest irritante is dat bij elke grote upgrade ( 2x per jaar dus ) al je aangepaste instellingen weer op standaard worden gezet.
Ik moet dus elke keer weer m'n netwerkinstellingen aanpassen om met m'n NASsen te kunnen werken omdat die na elke upgrade verdwenen zijn... :icon_mad:

Succes weer Piet, tot de volgende ronde, blijf gezond  :icon_good:

piet10

Beste Reinier

Klopt ze willen gewoon hebben dat we zelf niks meer kunnen afhankelijk moeten zijn van mircosoft,maar er zijn genoeg tools om alles te weten te komen S.I.W deze bijvoorbeeld windows pe maken opstart of hirensboot de laatste nieuwe dan en godmode van windows zie foto

mvg piet10


Reinier

Ja, zelf heb ik OpenShell geïnstalleerd omdat ik een bloedhekel heb aan dat tegel-menu dus ik heb nu weer een menu in Win 7 stijl en kan dus ook weer het "oude" Configuratie-scherm onder m'n muisknop zien zonder me suf te zoeken in het scherm "Instellingen" waar Microsoft allerlei instellingen verschoven en verstopt heeft zodat je wel via het zoekvenster moet werken om iets terug te kunnen vinden.
Dit bevalt mij prima  :icon_good:

piet10

Beste Reinier

We laten ons niet klein door mircosoft haha  :yay: :yay: :yay:

mvg piet10

Reinier


SMF spam blocked by CleanTalk