Hoofdmenu

Windows installer

Gestart door Wgalien, donderdag 07 mei 2020, 13:19:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wgalien

Hoi. Daar ben ik ook eens weer. Als ik iets wil verwijderen of bekijken via mijn rechtermuisknop komt telkens de windows installer met nero express in beeld om dat te installeren. Ik heb Nero verwijderd via Revo uninstall, heb diverse schoonmaak progs gedraaid ( Mbam,ADW,Junkw, panda en als laatste ccleaner, maar niks helpt. Wat kan /moet ik nu nog doen zodat ik de rechtermuis knop weer kan gebruiken?

Gr Wim

Reinier

Open een Opdrachtprompt als Administrator, dat doe je zo:
Citeer
* Druk Windows toets in + X
* Kies voor Opdrachtprompt (Administrator)
* Klik op Ja bij: Wilt u toestaan dat deze wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt
Vervolgens type je :  SFC (spatie) /scannow  en druk op [enter]

Er zal nu een scan uitgevoerd worden, deze kan even duren.
Als de scan is afgerond verschijnt een tekst waarin wordt aangegeven of er fouten zijn gevonden en of deze hersteld zijn of niet.
Graag die uitslag hier plaatsen.

Wgalien

Hoi. Als ik de opdrachtprompt aanraak krijg ik al dat vesnter met windows installer, ik kom er dus niet in zo.

Gerrit

#3
"type hier om te zoeken "
in dat veld typt u cmd (rechtermuisknop als administrator uitvoeren.
in heet zwarte veld achter de knipperende C: typt u de opdracht die Renier u gegeven heeft

Wgalien

Hallo. En dat lukt dus niet zogauw ik als administrator aanklik komt dat k..venster al naar voren van die nero installer. En ik kan de rechtermuisknop niet gebruiken want ook dan komt dat nero installer tevoorschijn.Helpt het niet als ik eens een nero installeer en dan verwijder via Revo?

Reinier

Dàt is een optie die het proberen waard is.
Het lijkt erop dat de installer van NeroXpress ergens in de temp-map blijft "hangen"...

Wellicht kun je eerst eens Schijfopruiming draaien en daarbij aangeven dat je ook de Systeembestanden wilt opschonen..?
Mogelijk heeft dat een positief effect..?

Wgalien

Goeiemorgen. Als ik ook maar probeer om iets met de rechtermuisknop aan te klikken komt dat installer venster tevoorschijn. Dus ook die schijfopruiming enz lukt niet. Ik klik met linkermuisknop op c schijf dan met rechtermuis knop wil ik verder om eigenschappen aan te klikken...helaas. Ik kan de installer ook niet verwijderen want ben niet gemachtigd door trusted installer.

John

Probeer het is in veilige modus, F8 drukken tijdens de herstart :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Reinier

In het zoekveld Schijfopruiming intypen en vervolgens gewoon aanklikken om te openen..
Hoef je niks met je re-muisknop te doen... :icon_rolleyes:

Wgalien

Als ik dat doe...gewoon in de zoekregel kom ik schijfopruiming tegen in een browser. Ik heb ook een CBS file van scannow.

Reinier

Huh..?  :icon_eek1: :icon_eek1: :icon_o_O:
In een browser..?? :icon_eek1:
Nee, dat is onmogelijk. Er is geen enkele koppeling tussen Schijfopruiming en een browser...

Plaats die log eens als bijlage..?

Wgalien


Wgalien

en een foto van wat ik zie bij de zoekopdracht van schijfopruiming

Reinier

#13
Jouw Windows installatie is rot, het log staat vol fouten... :icon_eek1: :icon_eek1:
Hoe je dat voor elkaar krijgt is mij een raadsel maar het is wel de reden dat veel functies bij jou niet werken of niet correct werken.
Precies daarom krijg jij de melding "zoeken op web..", je taak-manager werkt niet goed, taakplanner is beschadigd en zo kan ik hier een hele lijst opnoemen maar daar heb ik geen zin in.

Zie screenshot.
Dàt is hoe het moet werken...
Zoals je ziet heb ik alleen schijf  ingevuld, zonder opruiming er achter en zie bovenin het resultaat...


Wgalien

Ik heb geen idee hoe en waarom. Maar ik kom dus niet verder. Hoe werkt systeem herstel in W10?

SMF spam blocked by CleanTalk