Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Kan een Link niet openen vanuit Outlook

Gestart door pretender, dinsdag 26 februari 2019, 08:55:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pretender

Goedemorgen,

Ik kan een link niet openen vanuit Outlook (zie de tekst in de bijlage) Nu heb ik ooit gezien dat je op je PC je beveiligingsniveau kan wijzigen om wellicht deze link wel te kunnen downloaden.De link die ik wil downloaden is wel van een betrouwbare afzender. Maar kan helaas niet ontdekken hoe je zoiets kan instellen. Wie kan mij hiermee helpen?

Reinier

Dit heeft niks met Outlook te maken maar is een beveiligingswaarschuwing van je webbrowser...
En laat je nou net niet schrijven welke browser je gebruikt..?

pretender

Windows 10 met Edge en ook met de oude explorer dezelfde foutmelding

Reinier

Edge is een bagger browser, net als Chrome....
Wil je die link die je wilt openen eens hier neerzetten ?

pretender

Hallo Reinier, De mail is een privé bericht die ik niet sturen. Welke browser raadt je me aan om te proberen?

Reinier

Je kunt me die link ook in een privé-bericht sturen..? ( envelopje onder m'n avatar links ).
Het gaat uitsluitend om de link naar het betreffende domein ( website ), niet om de inhoud van de mail of het gelinkte bestand.

Zelf gebruik ik al jaren Firefox ( voorheen Waterfox 64 bits ) als standaard systeembrowser, de laatste versie van Firefox is op dit moment v 65.0.1.
Maar ieder z'n voorkeur hoor...
In dit geval lijkt het mij een kwestie van certificaat verificatie, vandaar dat ik nieuwsgierig was om welke website het ging..?

SMF spam blocked by CleanTalk