Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

instaleren

Gestart door tonvermaning, vrijdag 09 februari 2018, 13:22:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tonvermaning

goedendag ik wil de pc van mijn zwager voorzien van windows 10   nu is de pc leeg en wil hij op de ssd windowsnu krijg ik het bericht steeds van hij kan geen partitie vinden maar in de bios staat hij wel.  kan ik in de foto die als bestand erbij zit   eerst de ssd verwijderen en dan opstarten . zou hij hem dan wel zien of is dit een slecht idee :redface:

alex

#1
Beide partities verwijderen en gaan met die banaan  :icon_good: :icon_good: :icon_good: :icon_good:
50 gb om alles op te houden is niet erg ruim bemeten  :redface: :redface: :redface:

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

Reinier

Hopelijk zit er wel een 2e HDD in die pc want een SSD van 60 Gb is inderdaad wel erg krap.
Na een zooitje updates van Windows en een Office-pakketje erbij zit het ding vol.... :icon_eek1:

tonvermaning

dank jullie. wel ja hij heeft een exsterne harddisk die gaat er nog op.

Reinier

Weet je nu hoe je verder moet..?
Selecteer in het scherm van bovenstaande screenshot 1 voor 1 de partities en klik daarna op "Verwijderen".
Na 2x zijn er geen partities meer en wordt de schijf aangeduid als "niet gepartitioneerde ruimte".
Klik deze 1x aan, dan wordt de ruimte blauw van kleur ten teken dat deze is geselecteerd en klik daarna op "Volgende".
De installatie moet daarna gewoon probleemloos verder gaan.

tonvermaning

helemaal te gek  dank jullie voor de snelle oplossing :yay: :yay:.ik ga er zondag aan beginnen

Reinier

Laat maar weten of het dan uiteindelijk goed gekomen is...
Alvast succes  :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk