Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Last van "key chattering"

Gestart door kittencandy, woensdag 17 februari 2021, 11:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kittencandy

Hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn toetsenbord in de vorm van "key chattering". Bij sommige letters wanneer ik de toets indruk, typt hij deze soms 2 of 3 keer. Ik heb een mechanisch toetsenbord van Corsair, weet niet of het uitmaakt, of dat het bij mechanische toetsenborden een vaker voorkomend probleem is. Heb wel geprobeerd via google een oplossing te vinden maar dat hielp helaas niet echt. Het vreemde is vooral dat het niet altijd dezelfde letters zijn. Soms zit het probleem bij de O en de C, en een dag later ineens bij de R en de T. Ik heb de stuurprogramma's dr af gekeild en opnieuw gedaan, en de "soft reset" met ESC ingedrukt houden bij het aansluiten van het toetsenbord op de pc. Natuurlijk als eerste toetsenbord schoongemaakt maar geen van de opties hebben geholpen. Ik zou denken dat als het een fout zou zijn in het toetsenbord het steeds dezelfde letters zouden moeten zijn die issues hebben, niet steeds verschillende...

Heeft er iemand dit probleem ook gehad of weet iemand een fix voor dit probleem (zonder een nieuwe te moeten kopen, deze krengen zijn nogal duur namelijk)?

Mvg, Kittencandy.

Reinier

Wellicht heb je iets aan deze "guide"...?

Gebruik zelf een Corasair K40 gaming keyboard maar ik heb, na bijna 3 jaar, nog nergens last van.... :smokin:

kittencandy

oef, dat helpt inderdaad vermdomd goed haha. Bedankt!

Reinier


SMF spam blocked by CleanTalk