Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Prettige jaarwisseling

Gestart door lucas, donderdag 31 december 2020, 18:50:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lucas

Vanuit het hoge noorden wens ik u een veilige jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2021  :Kicon_twisted:

Reinier

Een fantastisch en gezond 2021 gewenst voor iedereen die dit leest. :Kicon_beer: :Kicon_beer:

Wij, als team, zijn er ook in 2021 weer om u van dienst te zijn bij het beantwoorden van uw vragen en oplossen van uw problemen
aangaande pc's, laptops, tablets, smartphones en aanverwante apparatuur.  :Kicon_good: :Kicon_good:

John

Ook namens ons, alle goeds voor 2021 toegewenst en blijf gezond :Kicon_biggrin1: :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_smile1:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

alex

Ook van ons hier een fijn en gezond 2021 gewenst.  :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good:

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

Benny

Voor iedereen een voorspoedig 2021.
Geven met een warme hand, doneerde een nier.

Joep

Iedereen al het beste voor 2021  :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good:
En dat het maar een mooi negatief jaar mag worden ,dat is natuurlijk positief bedoeld    :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good: :Kicon_good:

Gerrit

ook van ons een gezond 2021 en de allerbeste wensen maak er wat van :Kicon_good:

Marike

Iedereen van mij ook nog een gelukkig nieuwjaar!

We zijn al bijna op de helft maar goed toch nog een prettige voortzetting van het nieuwe jaar!

:ohyeah:

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk