Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Yahoo in Chrome

Gestart door Simplyblond, donderdag 07 mei 2020, 20:12:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simplyblond

Hallootjes, ik zit weer eens achter de laptop en ik erger me er aan dat in mijn standaard browser Chrome, een lelijk Yahoo! icoontje staat.
Ik wil er dus van af.
Vast wel weer iemand die weet hoe ik er van af kom?

Gerrit


Simplyblond

En je denkt dat ik niet eerst gezocht heb voordat ik de vraag hier stelde?
Al gedaan maar het Yahoo icoontje blijft in mijn zoekbalk staan. 

Reinier

Wellicht kun je hier iets mee...?
Ik maakte er korte metten mee door die drama-browser gewoon van de pc te trappen, volledig de-installeren, incl. gebruikers-data...

Simplyblond

Ik denk dat dat helemaal niet zo'n slecht idee is.  :yay:
Bedankt!

Reinier

Het valt gewoon op dat, als er mensen klagen over dit soort zaken of popups en ongewilde notificaties, het in 98% van de gevallen dat smerige Chrome of een malafide extensie daarvan betreft...
Dat kun je ook op andere fora controleren...
Er zwerven ontelbare malafide extensies voor Chrome op het net en Google is niet in staat deze te ondervangen of verwijderen zoals bijv. Apple dat wel kan / doet.
Mijn advies zou zijn om over te stappen naar Firefox als je toch een andere browser wilt gebruiken als Edge..
Ook voor Firefox zijn er ruim voldoende addons en extensies om functionaliteit toe te voegen en persoonlijk gebruik ik deze browser al jaren met plezier en zonder problemen.

Simplyblond

Ik heb ook Firefox en IE maar door Android toch genoopt regelmatig Chrome te gebruiken.  :ohyeah:

Reinier


Simplyblond

Yessss, ik ben van het Yahoo icoontje in Chrome af.  :bedankt:

Reinier

Helemaal goed  :icon_good: , fijne avond  :zwaai:

SMF spam blocked by CleanTalk