Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Window 10 blijkt illegaal

Gestart door rob217, zaterdag 06 juli 2019, 10:38:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hans

McAfee  ook voeger wel gebruikt die beviel mij dus ook niet daarna verschillende gratis virus scanners gebruikt O.A Avast , 360 Total Security en ook Kaspersky tegenwoordig gebruik ik Eset Nod 32 en die bevalt mij prima kost een paar centen maar dan heb je een goeie virus scanner zonder gezeur (popups) en die zwaar aan je systeem trekt.

rob217

Citaat van: Reinier op dinsdag 09 juli 2019, 16:41:17
Wat ik je in elk geval wèl kan zeggen dat dat Kaspersky aanmerkelijk minder zwaar belastend is voor je systeemprestaties als McAfee.....
Wel vreemd overigens dat McAfee zo reageert, ik heb dat nog niet eerder gehoord m.b.t. WSUS.
Voorheen heb ik altijd Eset NOD32 gebruikt om mijn pc's ( er draaien er 3 hier ) en ook daarmee erg goede ervaringen en geen rare meldingen m.b.t. volstrekt legitieme en veilige software.

Heb toch de update met WSUS laten lopen, volgens mij liep ik een beetje achter, is dik een uur bezig geweest  :schater: :schater: :schater:

Reinier

Ja, dat het even duurt is mogelijk, op zich geen punt.
Als je nu Windows update handmatig start, is het systeem dan weer bij de tijd of mis je nog updates..?

rob217

Citaat van: Reinier op woensdag 10 juli 2019, 05:38:32
Ja, dat het even duurt is mogelijk, op zich geen punt.
Als je nu Windows update handmatig start, is het systeem dan weer bij de tijd of mis je nog updates..?

Eerst WSUS laten lopen, daarna de Windows Update Assistent. Volledig alles up to date. En..... geen lange updates meer met als gevolg dat de pc de updates niet kan installeren en 3 keer opnieuw moet opstarten. Pffff wat een rust.
Nogmaals bedankt

Reinier

Ok, top, bedankt voor de terugkoppeling.
Wij wensen je er weer veel plezier mee  :icon_good: :icon_good:

SMF spam blocked by CleanTalk