Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

bestand menu verkenner windows 10 weg

Gestart door peterste, woensdag 06 maart 2019, 16:03:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterste

Ik gebruik Windows 10 en heb in Verkenner plotseling een ander bestandsmenu. Zie bijlage.
Ik heb van alles geprobeerd, map eigenschappen enz. virusscanner enz.
Krijg het niet voor elkaar, wat zie ik over het hoofd. Heeft er iemand een hint?

Gerrit

tik eens onderaan kies dan werkbalken.......voila ohja rechtermuisknop aub

porrelaar

Het menu Bestand dat jij laat zien, is normaal. Dat ziet er bij mij vrijwel eender uit:



Maar misschien bedoel jij iets anders? Ben jij misschien het lint kwijt waarin alle opdrachten staan?
Als dat zo is, dan moet je in de Verkenner met de rechter muisknop klikken op Bestand; haal dan het vinkje weg voor 'Lint minimaliseren'.


peterste

Hardstikke bedankt Porrelaar. Goed dat je laat zien dat bij jou dat scherm ook er zo uitziet kan ik dat in ieder geval uitsluiten. Deze indeling vond ik raar en dan ontbreekt vergelijking (tja en dan werk je er jaren mee en dan zie je dat niet, net zoals je niet weet welke wijzers er op je horloge zitten). Probleem was dat bij het aanklikken van een document de app startte en het document onmiddelijk uitprintte. Verder kon ik niks, niet in word, pdf en excel. Ik zocht kennelijk verkeerd, met jouw opmerking ben ik verder gegaan.
Ik heb zojuist de invoegtoepassing Foxit opnieuw geïnstalleerd en andere PDF apps verwijderd en nu lijkt alles weer goed te gaan. Hoe het is gekomen? Geen idee.
Groet, Peter. 

SMF spam blocked by CleanTalk