Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Instellingen resetten regelmatig vanzelf

Gestart door Silverwing, woensdag 01 mei 2019, 13:07:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Reinier

Een driver is iets anders als firmware...
Een driver werkt in Windows, firmware draait in het hardware-apparaat zoals een SSD.

Frimware voor je SSD's vindt je op deze pagina onder de kop Firmware.
Die WD-drive doet er niet toe, daar kun je overigens geen firmware voor installeren vanuit Windows..

Silverwing

Ach ja de magician software,ik sta versteld van mezelf dat die niet aanwezig is.
Heb het nu uitgevoerd en de firmware is nu de laatste.
De conditie van beide ssd's is goed.
We wachten weer af...

Silverwing

Tot vandaag alles goed gebleven, nu terug vanzelf gereset. Er zijn wel gisteren security updates geweest, die zijn er daarvoor ook geweest dus daar heeft het niets mee te maken zoals ik eerder dacht.
Ik ben benieuwd of iemand nog een wit konijn kan toveren?

lucas

Wit konijn :icon_confused: :icon_confused: hoezo heb je na de wijzigingen al weer een update gehad? En zijn de instellingen weer veranderd?

Silverwing

Citaat van: lucas op woensdag 15 mei 2019, 16:46:22
Wit konijn :icon_confused: :icon_confused: hoezo heb je na de wijzigingen al weer een update gehad? En zijn de instellingen weer veranderd?
Ik heb voor het schrijven van mijn bericht van vandaag eerst nagekeken welke updates er zouden geweest zijn omdat ik altijd al die er van verdacht de schuldige te zijn.Vanmorgen om 10u stonden er enkel updates voor de defender in de geschiedenis.
Ik heb toen de pc afgesloten en pas na 12u terug opgezet,toen stonden er plots wel verschillende updates in de geschiedenis.
Het kan dus niet anders of die updates (allicht de cumulatieve) zijn de dader die bepaalde instellingen steeds resetten.
Met het wit konijn bedoelde ik of er nu nog iemand een oplossing uit zijn hoge hoed kon toveren.(of kennen ze het spreekwoord een wit konijn uit een hoge hoed toveren niet in Nederland? :ohyeah:)

Gerrit

#20
nee een duif en die was dood :schater: :schater: :schater: :schater:(toon hermans)
ps kijk mocht u die hebben even naar uw virusscanner vaak zit daar zo'n tooltje in die dit kan veroorzaken (onthoud instellingen)

ff lachen

https://www.youtube.com/watch?v=ZnoFCtvu0Pc

Silverwing

Ik gebruik enkel de ingebouwde beveiliging van Windows,verder mijn gezond verstand.
En toon Hermans,geniaal in zijn soort,net zoals Urbanus bij ons.Je weet wat er gaat komen en je ligt elke keer opnieuw in een deuk.

Gerrit

ja daar lag ik ook altijd blauw om, de strip was altijd brullen zie nog altijd in een preekgestoelte schelden .
de cloe hij hing in een hoogwerker naar de kust :ohyeah: :ohyeah:
jammer van de scanner was echt het laatste wat ik nog kon bedenken :redface:

Silverwing

Ondertussen komen mijn downloads in de laatst geopende map terwijl in chrome ingesteld staat dat ze op E downloads moeten komen.
Ik heb het stilaan gehad met Windows (10?).Als ik wist dat het zin had zou ik de Microsoft community proberen, maar heb daar nog geen goede ervaring mee gehad.

SMF spam blocked by CleanTalk