Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Windows 10 update

Gestart door Ericra, woensdag 28 augustus 2019, 17:54:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ericra


Gerrit

ik moet weer op om 5uur dus ga naar bed morgen weer een dag.
Rutte wil dat ik mijn 55 jaar werkzaam leven haal en hoopt dat ik dan zo versleten ben dat ik gauw dood ga, kunnen hun mijn vut gelden pre vut gelden en pension gelden verkwanselen.
het kwartje van kok betaal ik ook al jaren en die 1000 euro nooit gezien .

Ericra


Ericra

Zit ik vanmorgen mijn krant te lezen krijg ik opeens de volgende melding:  De windows versie van 2018 op deze pc verloopt in november 2019, start uw pc opnieuw op om updates te installeren. Zo gezegd zo gedaan krijg ik een lichtblauw scherm met de mededeling de update wordt geinstaleerd, dit kan even duren, de pc wordt verschillende keren opgestart. Tot zo ver niets nieuws maar opeens werd er opnieuw opgestart, dat was wel de eerste keer dat dat gebeurde. Hoe dan ook, de update zit er nu op en ik kan er weer een tijdje tegen. Heel hartelijk dank aan iedereen voor jullie tijd en moeite, het is een enorme opluchting en kan jullie niet vaak genoeg bedanken. :yay: :yay: :yay: :yay: :respect: :respect: :icon_good: :icon_good:

Reinier

Zo zie je maar:  de wonderen zijn de wered schijnbaar nog niet uit.
Veel plezier ermee, je hebt er in elk geval weer wat van geleerd : vragen is gratis, staat vrij, je hoeft je nergens voor te schamen en we worden allemaal een dagje ouder  :icon_good:

Gerrit

mocht u ook zien dat niet alle files gerepareerd kunnen worden.
leest u dan deze aanwijzingen door


he solution is

sfc /scannow

Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /restoreHealth

sfc /scannow

sfc /scannow

SMF spam blocked by CleanTalk