Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Prijsvraag

Gestart door Willem66, zondag 29 december 2019, 13:24:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem66

Beste mede forumleden.
Waarom doen jullie nooit mee met de prijsvraag.
Ik vind het sneu voor de jongens van Alle Kabels,zij bedenken iedere keer weer een nieuwev leuke prijs,maar niemand geen interesse zeker.
VERZOEK:DOE TOCH EENS MEE!!!

porrelaar

Ik zag dat jij zelf wel mee hebt gedaan aan de jongste prijsvraag: een houder voor een telefoon in de auto. Ik gun jou die prijs van harte. En natuurlijk wil jij dat ook anderen meedoen, want de prijs zal pas verloot worden wanneer minstens 5 forumleden reageren.
Moet ik dan ook maar meedoen? Tja, ik kan helemaal niks met die prijs. Ik heb geen smartphone die ik in die houder zou kunnen plaatsen. Sterker nog, ik heb geen auto. Dus als ik mee zou doen én de prijs zou winnen, dan zou ik eerst een smartphone moeten kopen en daarna ook nog een auto om de gewonnen prijs te kunnen gebruiken. Dat wordt dan een prijs die mij flink op kosten gaat jagen.

Toch meedoen en als ik de telefoonhouder win, die aan mijn vriendin geven, want zij heeft wel een auto?
Nee, mijn vriendin heeft er ook geen behoefte aan. In haar auto zit al een soort van Tomtom ingebouwd. En bellen doet ze nooit in de auto. Heel verstandig, vind ik. Haar smartphone zit in haar handtas die op de grond achter haar stoel ligt. En daar blijft die tas liggen als ze autorijdt.

SMF spam blocked by CleanTalk