Dvd writer recorder wordt niet herkent (na eerst wel even).

Gestart door GW, zaterdag 10 november 2018, 18:28:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GW

Dag, dvd recorder geplaatst (bijna zelfde als eruit komt), het is een write master (haast zeker van Samsung).  Maar kort na installatie herkent die 'm niet meer. Na wat koekeloeren er over kom ik wel meer zelfde probleem tegen, maar mensen lijken het op te lossen met een driver. Dat geprobeerd, via soort tool "driverdoc" maar dat werd 'm niet echt (weet niet meer waarom, geen zin weer proberen, deed niet iig). Na opnieuw aansluiten herkent die 'm weer even. Iemand een idee ?  Misschien (één iemand van de tien, ...............tsss, nja och) . 




Hans

Al eens alles verwijderd van die dvd speler in apparaat beheer en daarna opnieuw op starten, dat zou moeten werken.
Groeten één van de tien.

Reinier

En anders proberen de firmware van die brander bij te werken als er nieuwere firmware is, dat wil ook nog wel eens helpen.
Dit soort gedrag is vaak het gevolg van een hardware-probleem...ding de bodem van de kliko laten zien en voor € 17 een nieuwe kopen, probleem opgelost ! :icon_good:

GW

Opgelost.

Vcore wat omhoog, en in andere sata.  Een van de, of combi van de twee, stom toeval, weet ik veel, ik kan weer verder. Bedankt. 

Straffe taal maar gebezigd, maar kan krentenbol centjes in klip houden gelukkig, kan ik u wel meedelen.


SMF spam blocked by CleanTalk