Printer drukt niet dubbelzijdig af.

Gestart door Jansen!, dinsdag 21 november 2023, 17:56:28

Vorige topic - Volgende topic

Jansen!

Op mijn nieuwe pc met Windows 11 wil ik mijn HP LaserJet Enterprise 500 M551DN installeren.
Lijkt goed te gaan, maar ik kan daarna niet dubbelzijdig printen. Het menu geeft alleen aan dat er handmatig dubbelzijdig geprint kan worden, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Op de andere pc (Win 8.1) en laptop (Win 10) doet het dat wel gewoon.

Er wordt nog een andere printer met dezelfde naam gevonden, maar deze kan niet worden geïnstalleerd.

Het is een netwerkprinter en ik gebruik de standaard driver die Windows aanbiedt bij deze printer.
Qua drivers zou ik deze moeten hebben, denk ik: https://support.hp.com/us-en/driver...e-500-color-printer-m551-series/model/4184891
Dat is namelijk exact de juiste printer, maar werkt dit dan ook in een netwerk?

Iemand een oplossing?

Gerrit

herken dat bij mij exact het zelfde met windows 11 (samsung2835) soms lukt het om hem in de windows 10 modes te printen maar na elke herstart moet je dit weer opnieuw instellen
en duplex en dan geen goede drivers omdat men wil dat je een nieuwe moet kopen heel vreemd ps samsung is al 20 jaar in handen van hp.
zuiver een driver probleem mocht u veel duplex printen zou ik eens een belletje naar ms wagen misschien hebben zij iets.
van hp moet u niets verwachten die geven firmware uit en dan werken de toners niet meer :icon_help1:
vond nog iets en werkt!!! ten minste bij mij via de bluetooth instellingen tweede deel in de link.
https://www.howtogeek.com/761173/how-to-print-double-sided-on-windows-11/

alex

Wil u een bericht om wat voor reden weer open hebben.... stuur ff een PM naar één van de admins

Statistieken oude forum (48119 onderwerpen / 396784 reacties / 20911 leden)

Jansen!

Jansen!

Gerrit

nee niet de tweede waar ik op doelde via de blauwe tand die werkte bij mij die is nl wel permanent

Jansen!

Het is uiteindelijk gelukt met de installatie van de volledige software. Probleem opgelost!

SMF spam blocked by CleanTalk