Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

Brave browser

Gestart door Ericra, vrijdag 06 januari 2023, 10:02:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ericra

Heeft hier iemand ervaring met deze browser? Ik was op zoek naar iets anders om Edge te vervangen, ben nu in mijn 2de dag en ben er blij mee, mis ik iets?

Hans

#1
Ik kende die browser niet maar het lijkt mij een soort Tor browser maar als die jou goed bevalt gewoon gebruiken. ik vind dat Edge ook 3x niks en gebruik al jaren Firefox.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Brave_(webbrowser)

Ericra

Het is geen Tor browser al gebruikt hij Tor wel voor de private functie. Het is gewoon een verademing om te kunnen browsen zonder enige reclame en meldingen over cookies.

Hans

Dat ken je met elke browser zonder reclame browsen ik gebruik zelf een Addblocker in Firefox

Ericra

Citaat van: Hans op vrijdag 06 januari 2023, 12:09:33
Dat ken je met elke browser zonder reclame browsen ik gebruik zelf een Addblocker in Firefox

Klopt, maar dan ben je toch nog aan het klikken want dan krijg je de melding ad blocker detected etc. Nu heb ik niets, geen ad blocker maar ook geen reclame, pop ups, cookie toestemmingen etc. Ik wil geen reclame maken maar ik ben echt verbaasd. Doet er verder niet toe, ik wilde alleen maar weten of het veilig was en daar heb je al antwoord op gegeven waarvoor hartelijk dank. :icon_good:

Jurjen

Nouja er zijn genoeg browsers. en de ene werkt prettiger als de ander.
Dus ja je mag/kan deze gewoon gebruiken.



Browser soorten: Edge - Chrome - Firefox - Tor - Opera - Brave - Silk - puffin - vivaldi.
en nog veel meer.  :koffielezen:


SMF spam blocked by CleanTalk