Nieuws:

Welkom op het PC Helpforum voor gratis advies èn hulp bij computerproblemen !

Hoofdmenu

fritzbox 7590 geen dsl verbinding

Gestart door mariska, zondag 03 april 2022, 13:27:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

Jurjen

Precies wat John zegt,
Als ik bij youfone voor vast internet kijk, krijg je alleen installatie handleidingen voor een experiabox V10 - V10A
Zij leveren dus geen fritzbox, als ik op de site van ze kijk teminste.
Lijkt mij dan ook niet heel gek, dat het niet werkt.
aangezien het een modem + router is.
losse routers kun je vervangen, en modem niet zomaar, vrije modemkeuze is er bijna niet. vrije routerkeuze wel.

mariska

is geen probleem bij youfone zou gewoon moeten werken en vrije keuze hebben we hier hoor

mariska

John, ja dat ben ik ook, kan geen kwaad toch??

Jurjen

#19
Via deze link staat wat je moet invullen voor je verbinding.
LINK

Bij deze link staat ook info over wat je moet instellen

LINK

John

Citaat van: mariska op maandag 04 april 2022, 12:43:02
John, ja dat ben ik ook, kan geen kwaad toch??
Soms niet en soms wel, als je verschillende adviezen krijgt, kunnen die elkaar wel is gaan bijten, en daar schiet een topicstarter weer niks mee op :nee2: Soms kan je beter vermelden op welke sites je bezig bent al, dan kunnen wij of hun je gerichter advies geven :icon_biggrin1: :icon_good: :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

mariska

eskimo
voor je eerste link, ik gebruik geen vaste telefoon
voor je tweede link, heb ik al geprobeerd.
maar dank je

John

Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

mariska

John: ja die had ik ook al gelezen en gedaan. en die foutmeldingen krijg ik niet.

mariska

het is gewoon frustrerend, bel je youfone op om te vragen of zij de fritz box accepteren, koop je er 1 of moet ik zeggen 2, doen ze het beide niet. beide het zelfde probleem.
nog nooit heb ik problemen gehad met het aan sluiten van modem, bij me zelf niet en bij andere niet. zucht zit er over na te denken om een tp link archer vr300 te kopen.
maar toch wil ik het gewoon voor elkaar krijgen hoe dan ook. zucht

John

Dat youfone is dat gewoon via koper je huis binnen of glasvezel, misschien een domme vraag, maar niet gesteld dan blijf ik hier dom zitten :smokin:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

mariska

lol John, via isra of terwijl telefoon signaal wij hebben hier in de wijk nog geen glasvezel helaas.

John

Zit er bij die fritzbox geen software, een soort wizard waarmee je alles kan instellen :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

mariska

er zit een wizzard bij door naar fritz.box te gaan inloggen op fritzbox en daar kan je de instelling doen, maar al die suggestie die tot nu toe besproken zijn hier heb ik daar allemaal uit gevoerd.

John

Heb je toevallig een oud modem waarmee je ff kan testen :icon_o_O:
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd!!!

SMF spam blocked by CleanTalk